Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiedättekö, mitkä ovat parhaita keksintöjä ikinä kaltaiselleni mädille, joka vihaa yli kaiken ruuanlaittoa ja siihen liittyvää suunnittelua ja kaupan kiertämistä? Sellaiset pussit, johon on valmiiksi koottu kaikki, mitä yhteen ruokalajiin tarvitsee. Tai sitten ne 5 vaille valmis -ruoat, jotka pitää vain käyttää nopeasti pannun kautta ja jossa siis on valmiiksi silputtuna kasvikset, liha ja maustesoosi on laitettu pussiin. Harmi kun ovat vain niin kalliita. Tilaisin sellaisesta ruokakassipalvelusta (johon siis myös koottu aineet valmiiksi tiettyihin ruokiin) ruoat kotiin, ellen olisi niin pihi. Ehkä joskus rikkaana sitten.
Ruuanlaitto on kauheaa, en ikinä laittaisi ellei laittamattomuudesta seuraisi ylitsepääsemätön huono äiti ja vaimo -syndrooma :rolleyes:

Mun ruoanlaittolaiskuudesta johtuen syön lähinnä jauhelihaa, riisiä ja pakastekasviksia. Joka päivä, luoja tietää kuinka kauan jo putkeen. Välillä mies säälii mua ja saatetaan syödä jotain yhteistä... Ihan kamalaa, joskus mä vielä skarppaan.

Mun ruoanlaittolaiskuudesta johtuen syön lähinnä jauhelihaa, riisiä ja pakastekasviksia. Joka päivä, luoja tietää kuinka kauan jo putkeen. Välillä mies säälii mua ja saatetaan syödä jotain yhteistä... Ihan kamalaa, joskus mä vielä skarppaan.
Yksi "bravuurini" on tacomaustettu jauheliha ja nachot. Hyvää ja terveellistä :D

Veikkaan että syy siihen, miksi tuotekehitettiin valmiiksi täytetyt suodatinpussit, olet sinä.
1. Onko sellaisiakin?
2. Mistä saan niitä?

Ruuanlaitto on kauheaa, en ikinä laittaisi ellei laittamattomuudesta seuraisi ylitsepääsemätön huono äiti ja vaimo -syndrooma :rolleyes:
Mä lähinnä morkkistelen sitä, että valmisruoka varmasti on jotenkin Myrkyllistä, vaikken keksi miksi tarkalleen niin olisi. No sen minä ehkä keksin, että se on varmastikin steriiliä ja suolistoni floora köyhtyy. Sinänsä mua ei surettaisi vaikken enää koskaan kokkaisi mitään, mutta ei se oikein ole realistista rahan kannalta. Valitettavasti oon myös niin vaihtelunhaluinen, ettei multa onnistuisi esim. noiden mainittujen jauheliha-pakastevihannes-riisi-mössöjen syöminen monena päivänä putkeen, kun yksi kertakin meinaa tehdä tiukkaa kun joskus on tullut kokeiltua.

Minua väsyttää. Ihan håmåna.

Tarkistelinkin kellon käyntiä viime yönä melko ahkerasti, noin tunnin välein.

Veikkaan että syy siihen, miksi tuotekehitettiin valmiiksi täytetyt suodatinpussit, olet sinä.

1. Onko sellaisiakin?
2. Mistä saan niitä?

1.
IMG_1113.webp

2. Ainakin Japanista. Ovat muuten käteviä, jos vain kuumaa vettä on saatavilla kämpillä/hotellilla/konttorilla. Maussa hakkaavat automaateissa myytävät tölkkikahvit 100-0. Löytyy eri merkkejä ja kahvilaatuja, myydään pienissäkin ruokakaupoissa tyyliin 7-eleven ja family mart.

Edit. Niin tästä tulee siis yksi kupillinen per pussi. Ei ole siis valmiiksi täytetty suodatinpussi kahvinkeittimeen.

Onneksi ei oo perhettä, ei tarvi laittaa ruokaa. En kokkaa ees itelle mitään. :D Lihat joutuu paistamaan.

Mulla on ollut aamusta asti toisessa jalkapohjassa kramppi, miksei se lähe pois! Voitte miettiä kuinka tuskaista oli ajaa manuaalivaihteisella autolla työmatkat...

No eilen söin paketillisen niitä pahoja Jaffa-keksejä, koska en jaksanut voidella leipää. Että tältä pohjalta.

En koskaan osta mitään keksejä, mut niitä vihreäkuulakeksejä voisin maistella!

Olipa outoa ku kävin pitkästä aikaa kakkossalillani, oli niin paljon tuijottelijoita, osa katsoi jopa silmiin ja nyökkäsivät, joku tyyppi kääntyi edellä olevassani crossarissaki tuijottelemaan mua. Pitää käydä useamminki tuolla. :D

Bananasplit-Lohilo tuhottu, en muistanut oliko toi hyvää niin verestin muistia. En taida jatkossa ostaa.

Minäpä kerron teille rahkabodareille mikä on hyvää. Se on smoothie johon tulee rahka, mustikkaa, banaania makeuttamaan ja vielä inkivääriä. Mustikka ja inkivääri sopivat yhteen, vaikka ovat ihan eri puolilta palloa.

Back
Ylös Bottom