Sama.
Tummansininen.
Station wagon.
Tsek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama.
Tummansininen.
Station wagon.
juoksulenkille
Ja kyllähän tuohon juoksemiseen tottuu melko nopeasti, mukavaa puuhaa.
Kamppailu-urheiluaktiivina nuorempana juoksin viikossa 15-30 kilometriä vakiona, ja vihasin joka metriä. Nyt olen juossut sellaista 14-20km viikossa ja ihan mukavaa vaihtelua tuo on. Motivaatiota tuossa oikeastaan lisää se että jaksaa sitten tapella nuorempien kanssa harkoissa, ettei ihan heti alkumetreillä kaasuta. Olihan tuo melkoista tervanjuontia ensimmäiset pari lenkkiä, mutta todella nopeasti koivet ja keuhkot tottuu, ja nykyiseltään 7-10km menee ihan heittämällä.Ai?
Tuli julistettua, että osallistun ensi vuoden Kuopio maratooniin - siis siihen kympin matkaan. En ole koskaan tykännyt juoksemisesta, edes silloin nuorena ja hyväkuntoisena. Edellisestä hölkkälenkistä varmaan 15 vuotta aikaa... ja nyt ei riitä happi eikä kestä nivelet. Tartteis varmaan tehdä jotain joskus.
Ai?
Tuli julistettua, että osallistun ensi vuoden Kuopio maratooniin - siis siihen kympin matkaan. En ole koskaan tykännyt juoksemisesta, edes silloin nuorena ja hyväkuntoisena. Edellisestä hölkkälenkistä varmaan 15 vuotta aikaa... ja nyt ei riitä happi eikä kestä nivelet. Tartteis varmaan tehdä jotain joskus.
Runner's high.Kunhan aloitat rauhallisesti ja rakennat pohjakunnon. Yleensä aluksi juostaan liian kovaa niin ettei peruskunto nouse koskaan, ja siksi se on paskamaista ja junnaa ja lenkin jälkeen on aina poikki vaikka sen jäkeen pitäisi olla energisempi kuin lähtiessä. Sitten kun kunto kohoaa niin se on ihana tunne, kun koneisto pelaa. Tuskin löytyy ihmistä joka ei siitä nauttisi! Ei mistään voimailusta saa samaa fiilistä ja tunnetta siitä että on voittamaton, ei vaikka tekisi ennätyksenkin.
Toivottavasti nivelet kestää! Hyvin äkkiä saattaa tehdä mieli juosta se puolikas, varo vaan.
Runner's high.
![]()
Mä kattelen senkin, herätys vasta joskus kuuden maissa kun suolisto herää ennen minua.olen jo nukkumassa kun potkupalloilu alkaa, koska: herätys on jo 007:tasan
Tuskin löytyy ihmistä joka ei siitä nauttisi!
Minäminäminä!!!
Puntinnosto on paaaaaaaaaljon paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon mukavampaa.