Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kunteilla tai cunteilla kokemusta Jaguaareista? Ja ei, en tarkoita mitään puuman sukulaista, vaan niitä autoja.
Joo määkin oon kerran päässyt ajaan sellasta. Oli sitten perhanan kiree peli kilometreihin nähden ja vonkui niin perhanasti...Onko kunteilla tai cunteilla kokemusta Jaguaareista? Ja ei, en tarkoita mitään puuman sukulaista, vaan niitä autoja.
Kyllä luukun ympäriltä pitää sheivata. Paljon puhtaampi olo pyyhkiessä kilon proteiini- / kebabsonta-operaation jälkimaininkeja.
Onko kunteilla tai cunteilla kokemusta Jaguaareista? Ja ei, en tarkoita mitään puuman sukulaista, vaan niitä autoja.
Ei oo paljoakaan hajua ääsjoen rilleistä. Viime vuosikymmenellä viimeksi tainnu rillillä käydä.Ääsjoella kannattaa käydä rillillä. Minä niitten hyvien rillien nimiä enään muista, mutta joku paikallinen varmaan tietää.
Silloin tajusin mistä siinä on kyse ja harmitti että se pilasi kaikki muut autot joihin minulla olisi varaa.