Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tosson omalta reissulta jotain huonoa kuvaa siitä kuolemanvaunusta, millä noustaan Montserratin vuorelle. Toi vielä vähän keikkuu...

Muoks. Toi ei ollu ylöspäin niin paha, kun vuorenrinne näkyi edessä aika lähellä koko ajan, mutta alaspäin oli eri meininki. Tuulikin yltyi takas tullessa kohtuu kovaksi.

Liitteet

• IMG_20170818_131356.webp
    IMG_20170818_131356.webp
    2 MB · Katsottu: 165
Nyt oli poka vähän ajanut autonsa miten sattuu. Omassa ja naapurin ruudussa keskellä. Onneksi on trafi ja luojan lykky että työsuhdeauto.

Huomenna soitto johtajalle ja samalla kysyn että ajellaanko virman autoilla useinkin nelipyöräluisussa pihaan. Kuvat vielä perään sähköpostiin niin kai joku saa palautteen.

Onko kunteilla tai cunteilla kokemusta Jaguaareista? Ja ei, en tarkoita mitään puuman sukulaista, vaan niitä autoja.

Anopilla ol 2000-luvun paremman puolen S-type. Kolmelitrasella bentsiinilla. Menihän se kuin juna, muuten ihan paska. Vitusti vikoja. Vaihto sen salmiaikkilamppuiseen E-mallin meseen. Siitä tykänny.
Kaverin anopilla kans jagge. Joku ihan uus porrasperä, mut siitä mä en tiedä vittuakaan.

Onko kunteilla tai cunteilla kokemusta Jaguaareista? Ja ei, en tarkoita mitään puuman sukulaista, vaan niitä autoja.
Joo määkin oon kerran päässyt ajaan sellasta. Oli sitten perhanan kiree peli kilometreihin nähden ja vonkui niin perhanasti...

Jaa täh, auto. Juu en tiä.

Kävin spassa porskuttelemassa ja saunomassa. Nyt pari olutta. Hitto ku on turvonnut ja läski olo.

Rektumin sheivauksesta ja sonnasta tulikin mieleen, notta millanen mesta Seinäjoki? Täällä pitäis olla asijan tuntemusta.

Käly saatana muutti just sinne opiskelee jotai. Lähetään kattoo paikan päälle.
Vaimon taloudellisesta ehdotuksesta huolimatta minen vittu ole yötä missään 30m2 yksiön soffalla. Varasin Lakeudesta superiorx kingin. Odotukset aamupalalle vähintään samaa tasoa kuten sokoksen flamingossa tai vaakunassa.

Ääsjoella kannattaa käydä rillillä. Minä niitten hyvien rillien nimiä enään muista, mutta joku paikallinen varmaan tietää.

Ääsjoella kannattaa käydä rillillä. Minä niitten hyvien rillien nimiä enään muista, mutta joku paikallinen varmaan tietää.
Ei oo paljoakaan hajua ääsjoen rilleistä. Viime vuosikymmenellä viimeksi tainnu rillillä käydä.

Sata vuotta sitten kerran kokeilin. Minusta sen piti olla S, mutta ei kuvat näytä tutulta? (Edit. Jaa vanhemmista löytyi sittenkin samansorttista.) En oikein noita tunne. Vanhempi se oli kuitenkin jo silloin, joten ei siksi mikään ökykallis ja muistaakseni oli lastutettu. Sen muistan että oli hienostuneen tyylikäs, mutta ihan tavallinen ajettava siihen asti kunnes ymmärsin painaa kaasua ja ahdin alkoi tehdä eroa. Silloin tajusin mistä siinä on kyse ja harmitti että se pilasi kaikki muut autot joihin minulla olisi varaa.

Auton omistaja sitten myöhemmin kirosi koko paskan. En muista mihin remonttiin se rahat imi. Omistaja alkoi volvomieheksi.

Viimeksi muokattu:
Se ois melkee viikonloppu, aa että.Toisaalta tämäkin viikonloppu menee osittain muualla ku kotona.

Joku vklp pitää pyhittää kyllä kokonaan pelkästään kotona rötväämiselle.

Voi isäkissan vittu kun väsyttää! Flunssakin painaa piälle! Ripulikin ollut kahdesti tällä viikolla. Viikko kisoihin. Enteilee hyvää siis!

Back
Ylös Bottom