Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yläkerran teininaapuri kuuntelee jumputtavaa discopoppia antaumuksella. Jos tämä ei pian lopu, niin minä laitan oikean musiikin eli metallin raikaamaan. Joku roti.

Eipysty.

Tulee vatta kipeeks kun en normaalisti syö ollenkaan näitä vehnäjauhotuotteita.

Sitten jos vetää pellillisen mokkapaloja niin kohta on sikiöasennossa lattialla.

Ee ois kauraleipään jotain hyvää ohjetta tiedossa. Tarvis koittaa semmonen väkertää.

Edit,
Siis täysin vehnätön pitäis olla.
Tai koitan soveltaa jostain ohjeesta.

Ee ois kauraleipään jotain hyvää ohjetta tiedossa. Tarvis koittaa semmonen väkertää.

Edit,
Siis täysin vehnätön pitäis olla.
Tai koitan soveltaa jostain ohjeesta.
Joskus kokeillu tommosta gluteenitonta tehdä, kauan aikaa sitten, mun mielestä siihen tuli piimää, psylliumia ja jotain. Eikä se ollut kyllä hyvää, niin ei kannata siitä matkia :)

Se on silleen, että näyttää siltä, että duunit jatkuu ainaki huhtikuun loppuun. Hyvää on se, että on duunia, huonoa se, että haittaa harrastamista ja opiskelua. Mut pysyypähän jalka oven raossa.
Tunnustaa myös siltä, että selkäjumi alkaa helpottaa. Kiitos hyvien lääkkeiden, joiden avulla on pystynyt liikkumaan ja huoltamaan ruotoa. Ja treenaamaankin, silleen soveltaen.

Joskus kokeillu tommosta gluteenitonta tehdä, kauan aikaa sitten, mun mielestä siihen tuli piimää, psylliumia ja jotain. Eikä se ollut kyllä hyvää, niin ei kannata siitä matkia :)
Oli pakko tehdä heti. Saa nähdä mitä tulee sillä tein omalla vehnäleivän ohjeella, sillä eroituksella että heitin kaurahiutaleet blenderiin ja sitä "kaurajauhoa" käytin leipään. Antaa juuren muhia huomiseen ja katsotaan menikö syteen vai saveen.

Ei oo pakko olla gluteeniton, mutta vehnää ja ruista ei mielellään. Kauraa saa olla vaikka 100 %, onko siinä gluteenia sitä minä en tiedä.

Barcelonassa on tosi lämmin, näin illalla jopa tukala. Paikalliset kaupat ratsattu. Nyt pari halpaa olutta (0.5 e) ja odottamaan aamupalaa. Vois kyllä käydä ton katon ulkouima-altaan vielä tsekkaamassa.

@Delgado

IMG_20170822_230235.webp

^ vieraalta näyttää nuo kulmat nopealla vilkaisulla, mutta aika samoja etäisyyksiä oli meilläkin Katalonian aukiosta. Meillä oli vaan sen pääväylän varrella lentokentän suuntaan. Bussillahan tonnekin näköjään pääsee, jos google maps oli oikeassa, ettei metroja mee noille kulmille.

Back
Ylös Bottom