Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Prkl ku pakkaamisen aloittaminen on niin vastenmielistä. Miksi paniikkipakkaus tuntuu aina niin hyvältä ajatukselta. :D

Läpsystä vaihto, itse mestoilla huomenna.
Noni. Tokko tuosta tapahtuneesta turistille hirveästi enää muuta näkyy kuin vähän reippaammin poliiseja jalkautettuna. Ramblalla taisi olla jotkut kynttilät, mutta myö ei nähty tarpeelliseksi mennä pällistelemään tapahtuneen jälkeen.

Saatanan kuumahan siellä on. Erityisesti metrolla matkaaminen lystiä, kun on minuutissa ihan voissa niissä tunneleissa.

Viimeksi muokattu:
daily_gifdump_928_23.gif

Vihdoinkin pakattu, ihan minimit, mutta varmasti silti suurin osa on liikaa.

Voi juku, oliko yllättävää että tämän päivän viisureiden poisto meni vähän uniin. Tai siis nimenomaan ei mennyt, kun ei saanut nukuttua.

Huomenta! Suomessa hiukka kylymä. Mut mua ei haittaa!

Eniten siinä kyllä oikeesti sattuu vaan puudutteen laitto, sen jälkeen vaan hassusti rutisee leuka. Tai riippuu tietysti miten perusteelliset tonkimiset tarvitaan, mun kaikki neljä kaveria lähti aika helpolla.

Kipu ei niinkään pelota, sillä siedän melko kovaakin kipua ilme värähtämättä niin vaadittaessa. Enemmän ahdistaa se tunne kun suu on täynnä letkua, poraa, pihtiä, sormia, lamppua, kuiviketolloa ja samaan aikaan sylki valuu nieluun ja tuntuu kuin tukehtuisi. Se voimattomuuden ja avuttomuuden tunne kun ei oikein pysty mihinkään itse vaikuttamaan. :D

e. Lisäksi ahdistaa se kun tiedän että reppanapoloiselle palloposkelle naureskellaan illasta. :oops:

Back
Ylös Bottom