Mihin niitä ruutipyssyjä tarttee, tosta Madnessi:Jos tekisi riistokäristystä kaupan pakasteesta.
Harmi kun hullujen takia on pyssyn (laillisen) saaminen nykyään kiven takana niin vois hakea mettästä itse omat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin niitä ruutipyssyjä tarttee, tosta Madnessi:Jos tekisi riistokäristystä kaupan pakasteesta.
Harmi kun hullujen takia on pyssyn (laillisen) saaminen nykyään kiven takana niin vois hakea mettästä itse omat.
Jos totta puhutaan niin intohimoiset metsästäjät voisi antaa tasoitusta elikoille vaihtamalla tuollaiseen, näissähän taitaa tosin mennä niin ettei Suomessa saa edes peuraa metsästää ja melko tarkkaan kerrottu paljon pitää olla jouleja linnustaessaekin?Mihin niitä ruutipyssyjä tarttee, tosta Madnessi:
![]()
Oho, itehän olin mestoilla tänään, mutta en kyl tollasia megalomaanisia jonoja kokenutvois lievästi palaa hermot jo tommoses parin tunnin jonossa. Saa nähä miten käy huomenna
![]()
Ei ne nyt ihan kiven takana ole. Luvan saanti perustuu ns tarveharkintaan, jos vaatimukset täyttyvät eikä ole rikosrekisteriä niin lupia kyllä saa.Jos tekisi riistokäristystä kaupan pakasteesta.

Jos totta puhutaan niin intohimoiset metsästäjät voisi antaa tasoitusta elikoille vaihtamalla tuollaiseen, näissähän taitaa tosin mennä niin ettei Suomessa saa edes peuraa metsästää ja melko tarkkaan kerrottu paljon pitää olla jouleja linnustaessaekin?
Ministeriön esityksessä jousimetsästyksen piiriin ollaan tuomassa uusia lajeja. Käytännössä jousella saisi jatkossa pyytää kaikkia hirveä pienempiä eläimiä, poislukien karhu.
Listalle tulee esimerkiksi nopeasti yleistyvä villisika sekä valkohäntäpeura.
Miksei voi olla ihan totaalilevossa, jos kerta on huonossa kunnossa?
Joo! Mä tunnistan nyt hirven ja fasaanin.