Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkele kun aina loppuu taskut. Ja nykyluurit nyt mihinkään taskuun mahdukkaan.

Omalta osaltani totesin tällaisen hyväksi avuksi ongelmaan, kun pelkkiin miljoonan taskun housuihin ja takkeihin siirtyminen ei huvita:
366093.jpg

Jokohan sitä olisi niin vanha, että kehtaisi hommata metsästysliivit kaupunkikäyttöön. Perkele kun aina loppuu taskut. Ja nykyluurit nyt mihinkään taskuun mahdukkaan.

Omalta osaltani totesin tällaisen hyväksi avuksi ongelmaan, kun pelkkiin miljoonan taskun housuihin ja takkeihin siirtyminen ei huvita:
366093.jpg
Ei hätää ja höpöhöpö tollasille hipsterilaukuille, jotka lippuineen antaa oman kuvansa seksuaalisesta identiteetistä (ei tällä siis väliä, jos niin haluaakin).
Tässä pari ratkaisuehdotusta ongelmaan:

Ensin, hyväksikoeteltu, perinteinen vyölaukku:

markku_from_finland.jpg

Tai sitten ihan vaan se kaikkein perinteisin, myös katujen miesten suosima:

vl-DorisImage-3300943.jpg

Tässäkin voi omaa identiteettiään tuoda esille valitsemalla tietyn pussin, esim. Alkon pussi on melko varman miehinen valinta.

Ei hätää ja höpöhöpö tollasille hipsterilaukuille, jotka lippuineen antaa oman kuvansa seksuaalisesta identiteetistä (ei tällä siis väliä, jos niin haluaakin).
Tässä pari ratkaisuehdotusta ongelmaan:

Ensin, hyväksikoeteltu, perinteinen vyölaukku:

markku_from_finland.jpg

Tai sitten ihan vaan se kaikkein perinteisin, myös katujen miesten suosima:

vl-DorisImage-3300943.jpg

Tässäkin voi omaa identiteettiään tuoda esille valitsemalla tietyn pussin, esim. Alkon pussi on melko varman miehinen valinta.

:D

Jännitys tiivistyy, ensimmäinen koulupäivä lähestyy. Suurinta jännitystä tässä lienee se, että miten järjestän ruokailut tänään. :eek:

Jännitys tiivistyy, ensimmäinen koulupäivä lähestyy. Suurinta jännitystä tässä lienee se, että miten järjestän ruokailut tänään. :eek:
Mä taas mietin, että joudun ens kuussa alkaa taas tekemään eväitä, kun menetän opiskelijastatukseni.
Eihän kukaan itseään säästäväiseksi tituleeraava nyt maksa 10€ lounaasta.

katso liitettä 143913
Ruma vihreä Touko Aalto eroaa, nyt ruma puheenjohtaja Touko saa niin paljon vihervassaripimppiä, että Toukoa alkaa hymyilyttämään. Touko on niin ruma mutta puheenjohtajana niin kuuma.

P ja vitun S, Touko oli nuornamiehenä kommunisti mikä on toki plussaa
Mutsi oli 3 kautta valtuustossa vihreiden listoilta. Olis ollut vassarien listoilta mutta ei uskaltanut, ettei mua ja broidia olis kiusattu koulussa, niin oikeistolainen kaupunki SIEG HEIL!

Mä taas mietin, että joudun ens kuussa alkaa taas tekemään eväitä, kun menetän opiskelijastatukseni.
Eihän kukaan itseään säästäväiseksi tituleeraava nyt maksa 10€ lounaasta.
Minä teen eväät opiskelijalounaasta huolimatta, joskus toki käyn paikkaamassa ravintelin puolella jos sattuu hyvät sapuskat.

11 h unet takana, oon ihan pihalla.

Se olis lounaan aika. Jääkaapin sisällöistä ei saanut aikaan eväitä, joten täytyy tyytyä alakerran ruokalan antimiin. Miksi oi miksi kaikki hyvät lounaspaikat on liian kaukana?! Opiskelijaruokalan kuiva porkkanaraaste ja eineslihapullat eivät juuri houkuttele. Eli fiksuna likkana syömään menemisen sijasta istun työpisteellä surffaamassa reseptejä ja haaveilemassa paremmasta ruuasta :kuola:

Minä teen eväät opiskelijalounaasta huolimatta, joskus toki käyn paikkaamassa ravintelin puolella jos sattuu hyvät sapuskat.
Ohhoh, kyllä tossa mein Amicassa on 2,6€ edestä syönyt, kun siihen kuuluu salaattibuffetti, leivät ja tietty ruoat seisovasta. Ei tolla rahalla oikeen eväitä väännä.

Mulla on lounaan hinta vain oman veroprossan verran 6,40 eurosta. Eli ei juuri mitään, ei huano. Tänään tomaattirisottoa ja vuohenjuustoa :kuola:

Sen sijaan toi 2,6e opiskelijalounaasta silloin, kun on jäävuorisalaattia, viisi eineskanapullaa ja pari kumiperunaa, ei kyllä kohdannut hinnan kanssa.

Mulla on lounaan hinta vain oman veroprossan verran 6,40 eurosta. Eli ei juuri mitään, ei huano. Tänään tomaattirisottoa ja vuohenjuustoa :kuola:

Sen sijaan toi 2,6e opiskelijalounaasta silloin, kun on jäävuorisalaattia, viisi eineskanapullaa ja pari kumiperunaa, ei kyllä kohdannut hinnan kanssa.

Oho, kuulostaa hyvältä järjestelyltä toi sun!

Mä maksan henkilökuntahinnan tosta opiskelijaruokalan mätöstä, eli 5,80€. Mutta useimmiten pakkaan omat eväät tai meen suosiolla johonkin parempaan paikkaan syömään sen kympin lounaan... Tuo 5,80€ on aika kova hinta siitä, mitä tossa meidän ruokalassa on tarjolla. Ja siis jotkut opiskelijaruokalat sentään on ihan hyviäkin! Ei vaan oo riittävän lähellä että kerkeis liian usein käymään. Tietenkään.

Meillä toi on ihan normi toimistokompleksiravintola ja ruokakin sen mukaista, eli paaaaaljon parempaa kuin ns. opiskelijaraflassa.

Ohhoh, kyllä tossa mein Amicassa on 2,6€ edestä syönyt, kun siihen kuuluu salaattibuffetti, leivät ja tietty ruoat seisovasta. Ei tolla rahalla oikeen eväitä väännä.
Ei nyt ollut mulle, mutta kommentoinpa silti. Tääkin riippuu niin ruokalasta. Tossa mun lähimmässä ruokalassa salaatit on lähinnä porkkanaraastetta, tai vaihtoehtoisesti kesäkurpitsa- tai kukkakaaliraastetta. Joskus myös keräkaalia ja säilykeananasta. Ja kun proteiinipitoisimmat safkat on varmaan einesjauhelihapihvit tai kananugetit, niin aika ravintoköyhäksi jää tuokin ruoka. Pastaruuissa tai "risotoissa" niitä lihaisia sattumia on muutama näön vuoksi. Tokihan sillä mahan saa täyteen, mutta nälkähän sitä iskee jo tuntia myöhemmin, koska pääosin ahtaa hiilareita. Toki jos raha on tosi tiukassa niin onhan tuo tyhjää parempi!

Mutta silti, mielummin omat eväät, että saa kunnollista murua rinnan alle.

Back
Ylös Bottom