Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yhtään en ole valitettavasti vielä pyytänyt. Tuossa ne pitää elämää pihassa ja pellolla, semmotteita 2-5 yksikön ryhmiä. Pysyy talvellakin hyvässä lihassa koska ainakin kahdella naapurilla on lintulauta missä nää ihanat paistit ruokailee. 2 tai 3 niitä mahtuis mun isoon kattilaan.

Ja jos mösjöö @Kuparikatto voisi antaa arvion siitä, miksi Peltor ComTac XPI:t maksaa Suomessa jotain 500e ja briteistä tilaamalla 150e?

3m-peltor-comtac-xpi-serie554f49739fd85.jpg

Mitöö vit?

Yhtään en ole valitettavasti vielä pyytänyt. Tuossa ne pitää elämää pihassa ja pellolla, semmotteita 2-5 yksikön ryhmiä. Pysyy talvellakin hyvässä lihassa koska ainakin kahdella naapurilla on lintulauta missä nää ihanat paistit ruokailee. 2 tai 3 niitä mahtuis mun isoon kattilaan.
Kyyllähän tommonen paisti pitäis melkein kypsentää avotulella vartaassa.

Mojovan tällin sain tänään hieman posken yläpuolelle, toisaalta ei muita oireita kuin poskea jomottaa, mustelma, pieni kuhmu ja lievä vitutus. Enemmän vituttaa suolakurkkupurkki joka ei saatana auennut.

IMG_1574.webp
Ruma vihreä Touko Aalto eroaa, nyt ruma puheenjohtaja Touko saa niin paljon vihervassaripimppiä, että Toukoa alkaa hymyilyttämään. Touko on niin ruma mutta puheenjohtajana niin kuuma.

P ja vitun S, Touko oli nuornamiehenä kommunisti mikä on toki plussaa

Viimeksi muokattu:
katso liitettä 143913
Ruma vihreä Touko Aalto eroaa, nyt ruma puheenjohtaja Touko saa niin paljon vihervassaripimppiä, että Toukoa alkaa hymyilyttämään. Touko on niin ruma mutta puheenjohtajana niin kuuma.

P ja vitun S, Touko oli nuornamiehenä kommunisti mikä on toki plussaa

Poliitikot puoluekantaan katsomatta ovat kunnostautuneet huorinteossa tänä kesänä: ensin Halla-aho, sitten Elo ja nyt Aalto. Ketään ei voisi kuvitellakaan todelliseksi alfaurokseksi ja himonussijaksi.

Saatoin herättää kummennusta hoiperrellessani salilta kotiin jalkajumpan jälkeen. Objektiivisesti kuvitellen saattoi näyttää persraiskatun juopon ankan polvisokattomalta katkokävelyltä.. mut ei se haittaa, olokin on sellainen. Luulisin.

En lukenut liittyikö tuo johonkin aikaisempaan, mutta tommonen opparin tai gradun kirjoittaminen on muutenkin luonteeltaan vähän sellaista, että joskus ei vaan irtoa ja joskus taas tulee tekstiä sivukaupalla. Ts. järkevää tekstiä ei pysty ihan tuosta vaan pakottamaan paperille.

Mä koitin joskus aikoinaan laukaista useamman viikon kestänyttä gradu-ummetusta imemällä kohtuullisen annoksen viskiä ennen kuin istuin koneeen ääreen. Tekstiä irtosi ongelmitta useampi sivu, mutta kyllä tuo delete-peikko sitten seuraavana päivänä aika tarkkaan nuo edellisen illan hengentuotteet söi :D

Minun graduni kirjoitettiin alusta loppuun täysin selvin päin. Olisi pitänyt kirjoittaa humalassa.

Kuulemma pienissä punaviineissä irtoaa hyvää tekstiä. Koska en kuitenkaan ole yhteensopiva viinien kanssa ja tuo viina ei toiminut, niin kyllä minunkin gradu tuli sitten loppupelissä selvinpäin kyhättyä.

Toisaalta, jos sinä olisit kirjoittanut omasi kännissä, niin ehkä ne saksmannit olisivat päässeet Moskovaan :)

Tänään noin 8 tuntia ulkoilmaurheilua.

-6 tuntia @26x4.8
-ylämäkikävelyä
-alamäkikävelyä
-kävelyä & kevyttä juoksua

Raskasta olla lomalla, tahdon lomaa lomasta. Tissejäkään en nähnyt.

Jokohan sitä olisi niin vanha, että kehtaisi hommata metsästysliivit kaupunkikäyttöön. Perkele kun aina loppuu taskut. Ja nykyluurit nyt mihinkään taskuun mahdukkaan.

Olen henkinen kuuskymppinen. Ja fyysisesti kasikymppinen aamun nivelnarinoista päätellen..

Back
Ylös Bottom