Mikä on fasaanitilanne?Vitun palsamäki, kevyt tukari.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on fasaanitilanne?Vitun palsamäki, kevyt tukari.
Kyyllähän tommonen paisti pitäis melkein kypsentää avotulella vartaassa.Yhtään en ole valitettavasti vielä pyytänyt. Tuossa ne pitää elämää pihassa ja pellolla, semmotteita 2-5 yksikön ryhmiä. Pysyy talvellakin hyvässä lihassa koska ainakin kahdella naapurilla on lintulauta missä nää ihanat paistit ruokailee. 2 tai 3 niitä mahtuis mun isoon kattilaan.
katso liitettä 143913
Ruma vihreä Touko Aalto eroaa, nyt ruma puheenjohtaja Touko saa niin paljon vihervassaripimppiä, että Toukoa alkaa hymyilyttämään. Touko on niin ruma mutta puheenjohtajana niin kuuma.
P ja vitun S, Touko oli nuornamiehenä kommunisti mikä on toki plussaa
En lukenut liittyikö tuo johonkin aikaisempaan, mutta tommonen opparin tai gradun kirjoittaminen on muutenkin luonteeltaan vähän sellaista, että joskus ei vaan irtoa ja joskus taas tulee tekstiä sivukaupalla. Ts. järkevää tekstiä ei pysty ihan tuosta vaan pakottamaan paperille.
Mä koitin joskus aikoinaan laukaista useamman viikon kestänyttä gradu-ummetusta imemällä kohtuullisen annoksen viskiä ennen kuin istuin koneeen ääreen.
Ja jos mösjöö @Kuparikatto voisi antaa arvion siitä, miksi Peltor ComTac XPI:t maksaa Suomessa jotain 500e ja briteistä tilaamalla 150e?

Minun graduni kirjoitettiin alusta loppuun täysin selvin päin. Olisi pitänyt kirjoittaa humalassa.

Demarit. Olisihan tämä pitänyt arvata.Koska pienet markkinat ja sosiaalidemokratia
Meinaatko ruveta vetään TST-Cuppia?
negative 50+ onelyJokohan sitä olisi niin vanha, että kehtaisi hommata metsästysliivit kaupunkikäyttöön. Perkele kun aina loppuu taskut. Ja nykyluurit nyt mihinkään taskuun mahdukkaan.