Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinasin nukkua pahasti pommiin mutta taksi pelasti. Melko karmaiseva alku maanantaille mutta sitten taas pari asiakkaan omaista soitteli toimistolle ja kehuivat hyvästä työstä kun olin viikonloppua ennen pari henkeä säästänyt. Lisäksi mummelit ilmoitelleet että invisus saa tulla koska vaan, muttei muut mieshoitajat. :D

Hyvä mieli kyllä vaikka muuten vähän raskain jaloin tähän päivään. Tietää tehneensä työnsä hyvin, kun ei näitä kehuja usein tule. :)

Sairas- ja kesälomat lusittuna. Nyt pari viikkoa duuninpainantaa, ja sitten vielä kaksi viikkoa lorvimista. Hyvä oli loma.

Söin pitkästä aikaa kaurapuuroa. Heti sanoi pylly tröööt! Olen herkkä kuidulle.
Eilen illalla ravintolassa lohta ja valkosipulihärkää lisukkeineen ja päälle leffan kyljessä 400g irtokarkkia. En tiedä mille noista olin herkkä, mutta hyvin kiersi ilma kyllä illalla ja aamulla.

Eilen illalla ravintolassa lohta ja valkosipulihärkää lisukkeineen ja päälle leffan kyljessä 400g irtokarkkia. En tiedä mille noista olin herkkä, mutta hyvin kiersi ilma kyllä illalla ja aamulla.

Multa tuo edellinen naisimmeinen kielsi Pullavan syönnin kokonaan, koska piereskelin sen syönnin jälkeen kuulemma unissani niin paljon, että koirakin lähti makkarista karkuun sitä paskankäryä :)

Sama juttu, aina kun syö ittensä kipeäksi. #prööt

Capsaisiinilaastari qllin ympärille ja penkkaamaan.
Kaveri laittoi aikoinaan
upload_2017-7-31_15-31-32.webp
kyynärpäihin ennen treeniä, ja kävi qsella pesemättä käsiään välissä! Loppui treenit kyyneleihin, ennen kuin treenit etes alkoi!:eek::D

Intialainen frendi tuli lomilta ja toi jotain makeita cashew pahkina leivoksia joissa hopeeta paalla. Onks se syotavaa? Vatsalaukku ilmoittelee juuri etta ei olis..

edit. Kaju Barfi kertoo google.
041869664100bb334ebc00510f3c5a66.jpg

noh, mikas siina. Barffaa meilla koiratki.

Viimeksi muokattu:
500 g mansikoita ja kanelipullajäätelö tuhottu.

Back
Ylös Bottom