Kelit on sopivat toistaiseksi mutta 1.10 pois ja 1.6 takas. Loskasta en niin välitäMinä viihdyn viileässä, eilen juuri totesin ajellessani #ajankuluksi@26x4.70 että keli oli juuri sopia, ei kuuma, ei kylmä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kelit on sopivat toistaiseksi mutta 1.10 pois ja 1.6 takas. Loskasta en niin välitäMinä viihdyn viileässä, eilen juuri totesin ajellessani #ajankuluksi@26x4.70 että keli oli juuri sopia, ei kuuma, ei kylmä

Eilen illalla ravintolassa lohta ja valkosipulihärkää lisukkeineen ja päälle leffan kyljessä 400g irtokarkkia. En tiedä mille noista olin herkkä, mutta hyvin kiersi ilma kyllä illalla ja aamulla.Söin pitkästä aikaa kaurapuuroa. Heti sanoi pylly tröööt! Olen herkkä kuidulle.
Eilen illalla ravintolassa lohta ja valkosipulihärkää lisukkeineen ja päälle leffan kyljessä 400g irtokarkkia. En tiedä mille noista olin herkkä, mutta hyvin kiersi ilma kyllä illalla ja aamulla.

Eilen illalla ravintolassa lohta ja valkosipulihärkää lisukkeineen ja päälle leffan kyljessä 400g irtokarkkia. En tiedä mille noista olin herkkä, mutta hyvin kiersi ilma kyllä illalla ja aamulla.
Kaveri laittoi aikoinaanCapsaisiinilaastari qllin ympärille ja penkkaamaan.
:D
Taitaa sielläkin hanuri laulaa illalla.500 g mansikoita ja kanelipullajäätelö tuhottu.
Eilen sivalsin melki puolen kiloa mansikoita, kun kävin keräämässä. Toimii suoli.