Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On sen vaan pojjaat semmoinen homma että kalijan oton voisi jättää kokonaan, parin viikon välein 5-6 olutta ja seuraava päivä menee sumussa vaikka ei varsinaista darraa ole.
Tänään ajattelin hiihdellä koko päivän munasilteen, sisällä siis ja ehkä nyt hieman pihalla mutta aidan suojissa.

On sen vaan pojjaat semmoinen homma että kalijan oton voisi jättää kokonaan, parin viikon välein 5-6 olutta ja seuraava päivä menee sumussa vaikka ei varsinaista darraa ole.
Tänään ajattelin hiihdellä koko päivän munasilteen, sisällä siis ja ehkä nyt hieman pihalla mutta aidan suojissa.

Njet. Itse tulee sillon tallon olunen juotua. No effect.

6415712612863_0.png

oliko jotain 50snt tolkki. Ja paremman makusta mita holillinen. Jos vaittaa notta ei, ei ole maistanukkaan. Toim. Huom: Ei elamam koululaisille. Heista tama on homoa.

6415712612863_0.png

oliko jotain 50snt tolkki. Ja paremman makusta mita holillinen. Jos vaittaa notta ei, ei ole maistanukkaan. Toim. Huom: Ei elamam koululaisille. Heista tama on homoa.
Niinnotta enmää ny maun takia olutta juo vaan sen tuottaman voittajafiiliksen vuoksi.

6415712612863_0.png

Kyllä on niin hirveetä kusipaskaa tämä, että pahempaa saa hakea. Lapparin arctic malt holitonta suosittelen maistamaan ma. Homoahan tämä ei ole, sitä varten on ne siiterit sun muut ;)

Kyllä on niin hirveetä kusipaskaa tämä, että pahempaa saa hakea. Lapparin arctic malt holitonta suosittelen maistamaan ma. Homoahan tämä ei ole, sitä varten on ne siiterit sun muut ;)
Baarilla oli aikanaan aina joko Buckleria tai Nikolain holitonta. Molempia joi janoonsa ihan mielellään.

Vetisiähän nuo on kaikki, mutta kuuluu vähän niinku tuotteeseen.

Mitäs, kun eilen 2 x 0.3 HappyJoe, holiton?

@Invisus ainakin epäilee taas sexxxuaalista suuntautumistani.

Ostin kaupasta sipsiä.

Kohta olen: bullevoitunut, pyylevöitynyt, vyötärönympäryslisääntynyt ja mahanaluskikkelinnäkyvyyserottuvuusongelmainen.

Ja lievästi obeesi.

Back
Ylös Bottom