Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ohhoh vieläköhän sitä jaksais iltatreenit käydä kiskomassa, vähän on kyllä vätys olo. Jos keittelis sumpit ja pistäis penkkipunnerrus.fi tubesta pyörimään, ehkä se siitä.. :anssi:

Raskasta tuo oluen juonti. Maha halkeaa. Etenkin syönnin päälle.

Mulla panettaa ton rasvaisen mätön ja oluen juonnin vuoksi, sietämätöntä. :D

Nyt vahva suositus näille, sekä Kesäoluelle että Panimon burgerille.:D

Oluet kyllä, purilainen...noo ihan ok, parempia etsiessä...purilaisvillitys ei ole oikein Turkuun osunut.

Ei ollu, parempaa ku Kauppurissa.

Rooster? Ei osunut minulle riittävän hyvin. Hyvä kyllä, tai tosi hyvä, mutta minun kokemuksena ei voita K5sta. E: pitänee seuraavalla Oulun reissulla tehdä varmistus visiitti molempiin.

Oishan se kokemus ollut, mutta varmasti tulee toistekin uusi ennätyksen rikkominen.

No ainakin sää ollut nyt huomattavasti suosiollisempi kuin viime vuonna Helsingissä. Silloin ihan oikeasti pelotti, kun oli niin isot laineet meressä ja tottunut vain sisävesissä uimaan.

Nakupelleily on vaan niin hauskaa ja vapauttavaa :D

Sain puheluja 052-alkusesta numerosta. Selvitin äkkiä onko kujeilua ja olihan se. Toivoin että soittaa uusiksi ja vastasin. Kuulemma asunnostani kuuluu melua, seksin ääniä ja julmetun kovaa.

Petyin kun mauri alkoi puhua päälle ja se olikin nauha.

Ylpeys vaihtui pettymykseen. Enkä päässyt enään haasteleen enempää.

Back
Ylös Bottom