Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naiset taas pilaa tänkin.
Viillot on ne, jotka pilaavat koko makkaraelämyksen, kun herrrrkulliset rasvat tirisee sieltä pihalle ennen aikojaan.

Mitä nuo keltaset/punaset/vihiriät pökäleet on? Ja ennenkaikkea mitä ne tekee makkaran kanssa samassa kuvassa?

Makkaran kanssa hyväksyttävät lisukkeet: makkara, olut, sinappi, ketsuppi.

Älkää pilatko mun makkarakokemusta mussuttamalla turhanpäiväisistä.

Katsoinpa huvikseni tämän vuoden lääkiksen pääsykokeita. Yhtä hyvin olisin voinut yrittää tavata hieroglyfejä.

e: siis mitvit?

Sieppaa.webp

Viimeksi muokattu:
Otan osaa.

Kiitos.

Mutta minä otan mieluummin tämän, ja lisäksi joskus myöhemmin vähän muuta, ku oon lähihoitajana lopun elämääni.

E. Jos joku nyt mielensä pahoittaa.. Niin lähihoitajuudessahan ei ole mitään vikaa, mukavaa hommaa se on, mutta haluan enemmän.

Vaihtoehdoista se parempi. Itsellä vielä kymmenisen kuukautta jäljellä ja sitten on valmiina leikkuriin sh:ksi.

Sullahan on hyvällä mallilla jo. Jää vielä nähtäväksi mikä se oma suuntautuminen sitte loppuviimein on, nyt on tuo psykiatrinen puoli kiinnostaa ainaki toistaseksi tosi paljon.

Back
Ylös Bottom