Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alkoi näemmä ihan tosissaan kiinnostamaan se reikien voitelu!
Nyt @Joxuz pitää takoa kun on pannu kuumana!

Syöminen on parempaa kuin sexi. Ja treenaus. :D Tai mistä minä tiedän ku en oo saanut kuukauteen! Oon saattanut unohtaa.

nukkuminen on parasta

Ennen ku veti 10-12 h unia niin se oli ihan muksaa, mut nykyään nippanappa 8 h tulee niin ei pidä minään luxuksena enää. :D

Oiskohan saunan lämmitystä taas.

Mitä, puhutaanko täällä taas treenaamisesta. Minä olen läski oli dieetti tai ei.

2017-06-27 20.45.18.webp

Vaimoke tarjosi heti piirakkaa kun kotiin pääsin. Ja suklaakakkua vaniljapäärynäjäätelöllä. Oli yllätykseksi leipassut. Liekkö tämä syynä #lihavuuteen.

Mitä, puhutaanko täällä taas treenaamisesta. Minä olen läski oli dieetti tai ei.

katso liitettä 143210

Vaimoke tarjosi heti piirakkaa kun kotiin pääsin. Ja suklaakakkua vaniljapäärynäjäätelöllä. Oli yllätykseksi leipassut. Liekkö tämä syynä #lihavuuteen.

Niin kade. Määki haluan vaimokkeen! Pitäisköhän vaihtaa naisiin. Turhaanhan mää miehiä kattelen ku naisiaki sais.

Speakeasyssa kuulemma hyvät burgerit + suomen parhaat siivet.
Jos nyt lähdetään liikkeelle suomen parhaista siivistä, niin ne löytyy Tampereen Hookista. Se joka muuta sanoo, ei ymmärrä hyvän päälle. Kylkeen vielä ristikot valkkaridipillä ja siiville tietenkin aura. Nollakolalla jossa viipale sitruunaa huuhtelee extrahotit siivet alas, niin johan aamulla muistaa syöneensä.

Tästä nyt muutenkin paistaa syvä makuhermoston vinksahdus tätä jaloa aatelisten ruokaa kohtaan. Kukaan Tammmmperelainen ei ikinä ole kehunut Speakeasyn siipiä. Ei ikinä. Ainakaan parhaina.

pitää takoa kun on pannu kuumana
Kaikkeni teen, eikö mikään riitä!

Syöminen on parempaa kuin sexi. Ja treenaus. :D
Itsehän urheilen, jotta voin syödä. Nukun jotta jaksan treenata. Mutta aina lähtökohtana on ruokailu, alusta loppuun, sano.

Oumai fuckin god!

Liitteet

• IMG_20170627_214205.webp
    IMG_20170627_214205.webp
    4,2 MB · Katsottu: 152
Jakaa varmasti mielipiteet, mutta itse tykkäisin.

Back
Ylös Bottom