En muista.Pitää kartoittaa yks oleellinen kohta
Olihan sulla satula, ettet ois istunu satulatolpan päällä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En muista.Pitää kartoittaa yks oleellinen kohta
Olihan sulla satula, ettet ois istunu satulatolpan päällä?
Ehkä, en nää sinne mihin valo katoaa.Aika punaiset posket, kuvaako toi sun persposkia?
hyvät treenit sulle!Huomenta, mielellään oisin nukkunut 30 min pidempään, mutta treenit kutsuu.
Aih, voi olla että muistan väärän firman. Mulla on muistaakseni mennyt automaattitaullauksella jo viime vai edellisvuonna jenkeistä tilatut kilkkeet, jos ei erkiseen kieltänyt tota automatiikkaa. En oo enää vaan kovin varma, oliko se Dhl, Ups, Fedex vai Whatnot.On sieltä tilattu 10v ajan, ovat muuttaneet käytäntöä hetki sitten. Ilmoitus kuluista tulee laskun muodossa ja vasta sitten kun tavarat on Suomessa. Verot toki on aina maksettu. Lempäälän oma paskahousu voi käyttää vaikka valittaa termiä itkemisen sijaan.
Nordnetilla kannattaa ehdottomasti harrastaa ETF-kuukausisäästämistä. Kulutonta ja voi muuttaa ja lopettaa miten vaan haluaa. Itse suosin osingot suoraan sijoittavia, niin ei mee ylimääräsiä veroja. Osakkeista sitten osinkokoneita ja satunnaisia lottolappuja.Katellaanhan ny. Vois kai sitä jonkun tonnin Nallen firmoihin laittaa.
Mielellään olis nukkunut vaikka ysiin, mutta olen ulostanut tänään jo: kahtesti.
Vaasaan joutuu myös lähtemään, junalla.
Täällähän on naarasihmisillä ihan jo perjantai-jutut näin alkuviikosta. Hyvä!Hyvä, ei satu sitten vahinkoa pyörän kanssa!
aika normia näin pakkiksen OFFilandiassaTäällähän on naarasihmisillä ihan jo perjantai-jutut näin alkuviikosta. Hyvä!
Ootko sitten maanantaisin itse päällä ja onko tämä Pikkuperjantai jotain näitä nuorisopuhemusiikin tähtiä ?Pikkuperjantai aina päällä. Paitsi maanantaisin.
Ootko sitten maanantaisin itse päällä ja onko tämä Pikkuperjantai jotain näitä nuorisopuhemusiikin tähtiä ?
T: Tietämätön lasikulho
Maanantaisin oon ihan jossain muualla kuin fyysisesti läsnä missään. :DMitä siellä, mihin minua taas kaivataan?Pitäiskö Joxun lähteä Ouluun asap!