Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Makkaraa uuniin ja lihiksiä mikroon+lisukkeet, pieni yöpala.
edit. Jaahas, kello on taas noin, se on suden hetki:puntti:

Viimeksi muokattu:
Se on aamu taas. Justahan se oli vasta ilta. Nöh.

Huomenta, mielellään oisin nukkunut 30 min pidempään, mutta treenit kutsuu.

Ja vielä ois viimeinen kova viikko ennen kevyttä viikkoa, sormet ristiin, että kunto kestää. Nenä meinaa vähän valua, prkl.

On sieltä tilattu 10v ajan, ovat muuttaneet käytäntöä hetki sitten. Ilmoitus kuluista tulee laskun muodossa ja vasta sitten kun tavarat on Suomessa. Verot toki on aina maksettu. Lempäälän oma paskahousu voi käyttää vaikka valittaa termiä itkemisen sijaan.
Aih, voi olla että muistan väärän firman. Mulla on muistaakseni mennyt automaattitaullauksella jo viime vai edellisvuonna jenkeistä tilatut kilkkeet, jos ei erkiseen kieltänyt tota automatiikkaa. En oo enää vaan kovin varma, oliko se Dhl, Ups, Fedex vai Whatnot.

Katellaanhan ny. Vois kai sitä jonkun tonnin Nallen firmoihin laittaa.
Nordnetilla kannattaa ehdottomasti harrastaa ETF-kuukausisäästämistä. Kulutonta ja voi muuttaa ja lopettaa miten vaan haluaa. Itse suosin osingot suoraan sijoittavia, niin ei mee ylimääräsiä veroja. Osakkeista sitten osinkokoneita ja satunnaisia lottolappuja.

Mielellään olis nukkunut vaikka ysiin, mutta olen ulostanut tänään jo: kahtesti.

Vaasaan joutuu myös lähtemään, junalla.

Hyvä, ei satu sitten vahinkoa pyörän kanssa!

Täällähän on naarasihmisillä ihan jo perjantai-jutut näin alkuviikosta. Hyvä!
aika normia näin pakkiksen OFFilandiassa

Pikkuperjantai aina päällä. Paitsi maanantaisin.

Ootko sitten maanantaisin itse päällä ja onko tämä Pikkuperjantai jotain näitä nuorisopuhemusiikin tähtiä ?

T: Tietämätön lasikulho

En kuuntele nuorisomusiikkia nii en tiiä. :rolleyes: Maanantaisin oon ihan jossain muualla kuin fyysisesti läsnä missään. :D

Back
Ylös Bottom