Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
Hehee, tuota en ollut aiemmin nähnytkään mutta juurikin nuin Heimo tyyliin, että päästetään
niin että pärisee ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehee, tuota en ollut aiemmin nähnytkään mutta juurikin nuin Heimo tyyliin, että päästetään
Ai olipa uutinen. Ennustettu helleaalto ei toteudukaan. Uskoiko joku tuohon ihan oikeasti?
Olokaapa ihimiset kiltisti. Jonoa leikkuusaliin puskee.
Sesonkiaika?
Epävarman kirjanpitoni mukaan bodycount taitaa nyt olla 7. Jos enempää ei tule niin olen juhannusbingomestari.Olokaapa ihimiset kiltisti. Jonoa leikkuusaliin puskee.
Itse en ymmärrä kuinka kaikki mummot ja papat sekä lapset pyyhkii altaassa ohi oikealta vasemmalta ja alta.Ens viikolle suunniteltu mini triathlon, 1km uinti, 5km juoksu, 10km pyöräily maastossa. Uinnissa menee aikaa koska olen paska uimaan.
Himokselta kohta selvitty himaan. Onneksi oli mökki, eikä tarvinnut rypeä festarikansan seassa. Siihen on jo vähän turhan vanha ja mukavuudenhaluinen.
Hyvä darra on näinkin.
pakkotoisto taitaa olla tällä hetkellä ainakin suomalaisista foorumeista älyllisesti sisällöllisin.
On se jännää.
ei ne oikeen vesabbssllä, murolla, musklella, jne. oikein älyllä loista... mut tääl sentään ON moderointiaOhhoh.
ei ne oikeen vesabbssllä, murolla, musklella, jne. oikein älyllä loista... mut tääl sentään ON moderointia
ja porukka useimmiten yrittää puhhuu muutakin kuin trolleti trol mölleti möl -tason juttua... Hyvä niin.