Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai olipa uutinen. Ennustettu helleaalto ei toteudukaan. Uskoiko joku tuohon ihan oikeasti?

Kovasti menin puhumaan muille ihmisille että on sitä helleaaltoa luvattu ens viikolle, pitäis vaan pitää joskus suu kiinni.

mother-nature_o_1402213.jpg

Himokselta kohta selvitty himaan. Onneksi oli mökki, eikä tarvinnut rypeä festarikansan seassa. Siihen on jo vähän turhan vanha ja mukavuudenhaluinen.

Hyvä darra on näinkin.

Ens viikolle suunniteltu mini triathlon, 1km uinti, 5km juoksu, 10km pyöräily maastossa. Uinnissa menee aikaa koska olen paska uimaan.
Itse en ymmärrä kuinka kaikki mummot ja papat sekä lapset pyyhkii altaassa ohi oikealta vasemmalta ja alta.
Pitäs varmaan mennä uimakouluun?

Himokselta kohta selvitty himaan. Onneksi oli mökki, eikä tarvinnut rypeä festarikansan seassa. Siihen on jo vähän turhan vanha ja mukavuudenhaluinen.

Hyvä darra on näinkin.

Huhhuh ja vielä kerra Huhhuh

Minä olin liian vaha himokselle, mökkiolosuhteissa, jo vuonna -03
aivan kamala tapahtuma!

Aattelin Himoksella käydä hanin kanssa tanssuulla Jysäri -festarilla, mutta ei majoituta vaan saman pvän aikana takas...
Toissavuonna majoituttiin hostellissa Jämsänkoskella, koska festarialuemajoitukset ei ny vaan oo ihan meiän juttu...
ei ollu nuorena ja ei oo nyt sitäkään vähää

pakkotoisto taitaa olla tällä hetkellä ainakin suomalaisista foorumeista älyllisesti sisällöllisin.
On se jännää.

ei ne oikeen vesabbssllä, murolla, musklella, jne. oikein älyllä loista... mut tääl sentään ON moderointia
ja porukka useimmiten yrittää puhhuu muutakin kuin trolleti trol mölleti möl -tason juttua... Hyvä niin.

Back
Ylös Bottom