Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt invis ostat sit kunnon kellon. Ei mitään vaatebrändien kyhäelmää ;)

Kellot kelloina ja vaatteet vaatteina, sano!
Kuten sanottua, oli vain nopeaa googletusta. Vaikea sanoa vielä mikä klokkan sitä mukaan tarttuu, kun ollut vasta ihan ajatuksen tasolla.

Hyvä idea tulla hihattomassa Pikku Kakkosen puistoon. Tuntee itsensä lihakimpaleeksi.

Käyks teil kello?

Itelläni merkkiä Q&Q, ihan perus josta näkee ajan. Intissä käytin lidlistä ostettua alle 10 € kelloa kesti yllättävän kauan, mutta eräänä päivänä viisari ei enää värähtäny.

Kuten sanottua, oli vain nopeaa googletusta. Vaikea sanoa vielä mikä klokkan sitä mukaan tarttuu, kun ollut vasta ihan ajatuksen tasolla.

Hyvä idea tulla hihattomassa Pikku Kakkosen puistoon. Tuntee itsensä lihakimpaleeksi.
Suosittelen ainakin käymään vaikka kalevan kellossa, jos haluaa tsiikailla ja sovitella. Ehdoton ääni täältä vielä mekaaniselle kellolle. Juuri mekaaninen, koska kellon näkee puhelimestakin joten kello edustaa hyvin sitä mekaanista ja täsmällistä maailmaa, ilman nykymaailman sähköä.

Jahas, pikkukakkosenpuisto. Yh-mammoja varmasti paljon. Lihaisa käsivarsi, positive.

Nyt makutestissä:
tmp_3824-IMAG1540536853596.webp
juhannukselle vahva positive,
kukkien lisäksi

Kesän eka biitsireissu. Tarkenee.

Kävin laiturilla, ilman paitaa. Se riitti biitseilyksi.

Tää tuleva pöhö tarvii tuhota jussiks. Onneksi on aikaa useampi päivä.

Karmee nälkä. Tässä vaiheessa dieettiä toi kutittelee useammin mahanpohjaa.

Emmäätiä, mutta itellä ainakin joskus kun jotain tököttiä tökki nassuun, niin kuivaamisen jälkeen se vasta alko parantua. Eli se on jo matkalla parempaa, näim itsellä.

Niinhän se tekee ja oon toiveikas, että tästä ihottumasta tällä rasvalla pääsisin eroon.

Mikä tulehdus kyseessä? Itse olen syönyt muutaman kerran isotretinoiinikuurin akneen, toimii.

Tällästä suunympärysihottumaa on, taitaa olla joku perioraalidermatiitti.

Täällä pari Zenithiä ja yks S.U.F

Stephanilta joku moon tilaukseen, kun on löysää rahhoo sen verran. Muutenkin pitäis miehen pajalla käydä ja käydä pari hihnaa hakemassa varuiks. Yks käyttöön ja yks tulevalle pojalleni, kun kellon hälle annan.

Ei pitänyt ottaa olutta mutta polkupyörä vei väkisin k-markettiin ja kylmäkaapin ovi kamppasi minut ja oluet tippui syliin ja myyjä vaati niistä rahaa joten pakkohan ne on nyt juoda ettei pilaannu

Mä en oo tohon kellohommaan lähteny, kun on semmosta hifistelijän vikaa pikkusen siunaantunut. Tai no, on mulla kolme taskukelloo, joista vanhin Zenith 1800-luvulta. Rannekellona menee lahjaksi saadut Timex tai Triwa silloin kun on fiilistä pitää.

Back
Ylös Bottom