Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perun eiliset positiivissävytteiset puheeni myrkkyrasvasta. Naama yhtä kauhee ku ennenki ja tekis mieli repiä pää irti ku iho kuivuu. Saatana tälläsiä tulehduksia.

Olen tässä parisen vuotta haaveillut rannekellosta. Mielestäni se on osittain turhake, sillä nykyiseltään ajan pystyy tarkistamaan integroiduista välineistä, mutta jotenkin viehättää ajatus komeasta rannekellosta. Onhan se vaan komiaa.
Ei parane. Jää koukkuun. Kelloihin.

Lainaa kirjastosta kellomies-kirja. Niin hommaat sen jälkeen oikeasti kellon, etkä sähkövehettä :)

Perun eiliset positiivissävytteiset puheeni myrkkyrasvasta. Naama yhtä kauhee ku ennenki ja tekis mieli repiä pää irti ku iho kuivuu. Saatana tälläsiä tulehduksia.
Emmäätiä, mutta itellä ainakin joskus kun jotain tököttiä tökki nassuun, niin kuivaamisen jälkeen se vasta alko parantua. Eli se on jo matkalla parempaa, näim itsellä.

Emmäätiä, mutta itellä ainakin joskus kun jotain tököttiä tökki nassuun, niin kuivaamisen jälkeen se vasta alko parantua. Eli se on jo matkalla parempaa, näim itsellä.

Mikä tulehdus kyseessä? Itse olen syönyt muutaman kerran isotretinoiinikuurin akneen, toimii.

Missä sylvi.

Tässä!

Minä ostin rannekellon monen vuoden tauon jälkeen viime kesänä, enkä enää osaisi olla ilman sitä. Ihan yksinkertainen halpiskello, mutta jotenkin on vaan niin paljon -lisää joku positiivinen sana- katsoa aikaa siitä. Suosittelen.

image.webp

Joku tällainen hyvin simplistinen tyyli varmaan olis se ehdoton suosikki, en tykkää liian rajusta härpäkemäärästä.

7500813-1-tan

13366862_simple-and-stylish--the-loch-falken-wristwatch_t792b3e44.jpg

Nopealla googlauksella nuo siis. Saa nyt nähdä mitä sitä keksii.

e. No tää Gant ois kyllä komea, ellei olis niin vaalea.

22610_front_normal.jpg

Back
Ylös Bottom