Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai sitä on hulluksi tullut, mutta rakastan työtäni niin paljon etten koe sen väsyttävän mua henkisesti..

On todella hienoa, kun sattuu osumaan sellaiseen työpaikkaan, jos viihtyy! Itse tykkäsin kuin hullu puurosta laitoshuoltajan työstäni obduktiossa - oli vaan niin kivaa henkilökuntaa ja mielenkiintoista tapahtumaa ja omassa työssä vapaus suunnitella työtehtävät ja päivän sisältö tarpeen mukaan. Iso harmi ja surku, että TOS estää sen työn jatkamisen.

On todella hienoa, kun sattuu osumaan sellaiseen työpaikkaan, jos viihtyy! Itse tykkäsin kuin hullu puurosta laitoshuoltajan työstäni obduktiossa - oli vaan niin kivaa henkilökuntaa ja mielenkiintoista tapahtumaa ja omassa työssä vapaus suunnitella työtehtävät ja päivän sisältö tarpeen mukaan. Iso harmi ja surku, että TOS estää sen työn jatkamisen.
Asiaan saattaa vaikuttaa se, että tullessani taloon niin esimiehet kuin työntekijät tulivat halaamaan ja toteamaan kuinka helvetin ihanaa on kun saatiin minut takaisin ja on MIES talossa. :D Sillä on kyllä suuri merkitys kuinka paljon työssänsä myös arvostetaan, toki se arvostus on ansaittava.

Mullakin on tällä hetkellä kyllä sellainen työ, että älyttömästi tykkään. Paljon superkivoja juttuja ja huipputiimi.

Eilen kokeilin Köpiksen kentällä pientä pikajuoksua, kun olin aivan väärässä päässä kenttää tajutessani, että koneen boarding on käynnissä ja sulkeutumassa... Meni jotenkin kello ihan ohi, ja lisäksi olin katsonut sen portin väärin. Mutta ehdin! Niukasti, mutta ehdin. Onneksi en aamulla valinnut korkkareita ja/tai kynähametta, koska niissä ei olisi kyennyt siihen juoksusuoritukseen. Täysillä juosten pystyi suoritukseen. Huh.

Jahas! Se olis taas perjantai.
upload_2017-6-9_12-35-51.gif

Töissä tänään: puolukkajuustokakku, selkähierontaa pallolla ja lupauksia viikonlopun ohjelmasta (ei julkaisukelpoista). Vois tää paskemminki edetä.

Vieläkö tässä pitää yrittää skarpata ja tehdä töitä... oon kyllä saanut periaatteessa jo ihan riittävästi aikaan yhdelle päivälle.

Sain kirjallisen huomautuksen poliisilta, hups.

Back
Ylös Bottom