Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai sitä on hulluksi tullut, mutta rakastan työtäni niin paljon etten koe sen väsyttävän mua henkisesti..
Asiaan saattaa vaikuttaa se, että tullessani taloon niin esimiehet kuin työntekijät tulivat halaamaan ja toteamaan kuinka helvetin ihanaa on kun saatiin minut takaisin ja on MIES talossa. :D Sillä on kyllä suuri merkitys kuinka paljon työssänsä myös arvostetaan, toki se arvostus on ansaittava.On todella hienoa, kun sattuu osumaan sellaiseen työpaikkaan, jos viihtyy! Itse tykkäsin kuin hullu puurosta laitoshuoltajan työstäni obduktiossa - oli vaan niin kivaa henkilökuntaa ja mielenkiintoista tapahtumaa ja omassa työssä vapaus suunnitella työtehtävät ja päivän sisältö tarpeen mukaan. Iso harmi ja surku, että TOS estää sen työn jatkamisen.
Mutta onneksi ei oksennusta!Timo Rautiainen ja trio niskalaukaus, on nykyään todellista paskaa, kuraa, skeidaa, pierua ja kusta.
puolukkajuustokakku
Minä jo kuvittelin että @Invisus on ajellu ns. päin punaisia...Puolukkajuustokakusta pallomoodiin...