Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eilen yksi olut #terveydeksi
olli86tauvo_etu_503_vd.jpg

Muistakaa juopotella viikonloppuna, vanha ampu menee taas mettään kiipeilemään puihin ja kaikkea kivaa. Rinkasta tuli UL versio nyt kesähelteillä, onkohan ees 18kg. Täytyy laittaa jotain taskuun että rinkka+minä ylittää varmasti 100kg yhteispainon. Pahuksen dieetit.

Ryöpisnekset hoideltu tältä erää, huomenna vielä tämän työrupeaman viimeinen vuoro, iltaa sekin. Vähän kyllä ihmetyttää että mistähän tuo kaupunki maksaa vartijoille, kun niitten tehtävänä olisi suojata meidän työ ja kundit seisoo ovensuussa räpläten kännykkää kuin teiniliisat ostarilla. Asiasta meni jo reklamaatio kyseiseen firmaan kun totesin eilisessä palaverissa, notta maksakoot mulle ne vartijoiden käyntiliksat ja viiltosuojaliivit, niin säästetään tässäkin.

Juuri myös lopetin käteenvedon ja löin hanskat naulaan. Yhtenä kyrpänä mennyt, liikaa.

En kyllä itsekään ole oikeastaan mikään lomia venttaileva. Ensiviikolla 2 päivää kesälomaa ja sekin on jees muista syistä kuin itse lomana.

eli tj3

NO NYT! Tuommoiselle gaykalle ja voin taata että jokunen elämäänsä kyllästynyt äm ilf olisi ns. poimittavissa.
Judis vois mennä koittamaan suunnitelmaani.

Choralee on kyllä tullut joskus kuunneltua paljon. Se oli sitä aikaa, kun 128 Mb mp3-soitin maksoi 218e. Mitäpä muuta sitä olisikaan kesätyörahoillaan keksinyt. Ellei tulonsiirtoa valtiolle lasketa 2t ajoista.

Kai sitä on hulluksi tullut, mutta rakastan työtäni niin paljon etten koe sen väsyttävän mua henkisesti. Tokihan sitä on töistä väsynyt mutta ei pahalla tavalla. Eniten ehkä harmittaa se että olosuhteet tekee muusta elämästä hankalaa, ei tule nähtyä vaimoketta juuri laisinkaan ja likkaa vielä vähempi. Lomaa kaipais enempi tästä hemmetin koulusta, olis kiva kun ois jo se ohi ja vois keskittyä siihen ihteensä.

Nooh kunhan tiedostaa ja tietää missä menee oma raja jaksamisen suhteen ja osaa vetää tarpeeksi ajoissa nokan takas ylös ennen maata. Itse kun nähnyt vierestä miten homma hoidetaan porautumalla vaan lisää maahan, niin suosittelen muistaan että ihminen ei ole kone.

Vaikkakin taitaa olla onni että näin kävi. Useampi vuosi sitten tein valinnan, valitsin väärin. On kyllä metkaa tämä elämä, onneksi.

Sepä, kyllä se vaatii juuri tasapainoksi sitä mielekkyyttä. Eihän nää 11 vuoroa 12 päivään nyt sillain kovin paha edes ole. :D Harmittaa vaan kun tässä kohtaa ei vielä ole varaa valita vuoroja, olisi kiva ollut päästä vähän omien juttujen parissa. Mutta ehkä kun jaksaa nyt painaa, niin on sitten vuoden päästä asiat vähän paremmin.

Näinhän se on, että jos homma on mielekästä, niin jaksaahan sitä. Vaikkakin kroppa voi alkaa olla erimieltä kuin mieli. Se tässä alkaa itselläkin hieman huuteleen lepoa, kun alkaa päivillä olla mittaa tarpeeksi. Viime yönä kolmelta heräsin lukemaan aamulehteä ja syömään, joten taitaa hieman kroppa olla kierroksilla.

Mutta, onpa se sinullakin maali edessä ja tietää että joskus tämäkin loppuu. Toista ois, jos homma ois ilkiää ja maalia ei näkyis.

Huomenta, se ois aamukahvin paikka. Sanotaanko että ihan ok viikko ja menny hyvin, uusia asioita paljon.

Hyvä että alkaa vklp.

Tulipa herättyä tuntia kelloa aiemmin, yleensä kun on ollut tiukka jalkatreeni ja muutenkin kohtuu fyysinen työpäivä takana niin nukkuu hyvinkin reilut unet, ilmeisesti olisi vielä kaivannut iltaäeröbistä keho.
No muutenkin keho tekee mitä sattuu kun rasvat vähenee. Tai mistäs mä tiedän jos rasvat lisääntyykin ja lihas vähenee.

Edellisestä tuli mieleen diettaamisen ja treenaamisen sekä syömisen jatkuva epävarmuus, kokoajan epäilee että jotain tekee väärin tai ainakin jotain voisi tehdä vielä vähän paremmin, on tää vaikeaa.

Mulla ainakin dieetillä unet vähentynyt reilusti, tosin ei kyllä väsytäkkään. Kroppa on niin virkeänä metsästämään ruokaa. :D

Ejjaksa pohtia tekeekö jotain väärin kun vähän kiristelee. Ratkaisu jos paino meinaa junnata, on töräyttää mättöpäivä ja taas paino laskee.

Toki, se mistä se lähtee niin en tiedä. Mutta ainakin kehonpainoliikkeet on taas helpompia.

Back
Ylös Bottom