Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaahas, liian kaakana. Tai pitääpä vilkaista, vielä.

No ei oo. Plussaa Katajanokassa on se, että siellä oli tolkuttoman hyvä aamupala ja vähä nähtävääki. Vokotti sulki mut eristysselliin sielä hetkeksi ku valitin koko ajan huonoista kengistä.

Liitteet

• IMG_0403.webp
    IMG_0403.webp
    152,8 KB · Katsottu: 199
Osallistun :rock:

Omat kolmiokipulääkkeet mukana.
Osallistun :rock:

Omat kolmiokipulääkkeet mukana.
Noh eipas nyt menna henkilokohtaisuuksiin. Vedin viimesen jyvan 12.2. Muut saa vetaa mita haluaa, en ole sellainen etta kieltaa muilta "hauskan"kun ei itse ota. Oon hei tosi pahoillaan eilisesta.

Mitä se siikrami nyt etes pyytelee anteeksi. Tänne kirjoittelua vai jotai oikeasti toilailuja oikeassa elämässä.

Kukaan täällä nyt tuskimpa yöuniaan ainakaan menetti, kun pahempaakin on nähty. Täällä.

Se olis kuulkaa karsimishommia.
Saha huollettu, tulpankin vaihdoin. Säädetään kaasari sitten vasta mettässä lämpösenä, niin ei vahingossakaan saa mitään aikaseksi.

Like that y holiday bro! Laakari lappaa niin reijo laitinen sano mulle etta faija on paras kandi mita silla on ikina ollut , asuttiin katumalla ja faija ajo joka aamu ladalla niemeen niin se teille kultalusikkaa.

Harvemmin itse niin loman perään haikailen, mutta nyt on kyllä hetkellisesti aika naatti olo... Viikonloppu sentään tulossa. Lomaan: 2 kk 5 pv.

Jos olisin saanut sen paikan niin kesällä pitäisi eka mennä Intiaan muutamaksi viikoksi sitten jenkkeihin ja syksyllä muutama viikko Shanghaissa, nyt pidän 6vko lomaa ja menen mökille. Syksyllä jatkan tätä samaa samaa samaa....

Ps Intia on perseestä

Jos olisin saanut sen paikan niin kesällä pitäisi eka mennä Intiaan muutamaksi viikoksi sitten jenkkeihin ja syksyllä muutama viikko Shanghaissa, nyt pidän 6vko lomaa ja menen mökille. Syksyllä jatkan tätä samaa samaa samaa....

Ps Intia on perseestä
Näkisin, että pelkästään voitit, kun et saanut sitä paikkaa. T: Intiassa käynyt.

Back
Ylös Bottom