Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Epäilen,vahvasti

#hyvä

hyvä.webp

Minä oon täällä pääsykokeissa ny. Yleensä jännittää ihan älyttömästi tämmöset, mutta nyt ei oikeestaan yhtään. Oonkohan mä oppinu jotain mielenhallintaa vai eikö ny vaan kiinnosta tarpeeksi.

Susta on tullut mielensä hallitseva konkari, jedi. Ei Jeti. Onnea kokeeseen!

juurikin siksi menin kunnalliselle, ei mitään turhia porailuja.

Juhannuksen jälkeen hammaslääkäri tulee mun suuhun työkaluineen. Tarkastus oli jo helmikuussa, mutta näköjään vähän ruuhkaa kun toimenpiteet vasta paljon myöhemmin.

Juhannuksen jälkeen hammaslääkäri tulee mun suuhun työkaluineen. Tarkastus oli jo helmikuussa, mutta näköjään vähän ruuhkaa kun toimenpiteet vasta paljon myöhemmin.
Kävin tarkastuksessa Marraskuussa ja nyt hoidettin kuntoon, olen valkoinen hetero niin pääsee varmuudella jonossa vimoseksi.

käyn yksityisellä, semmoisella jolla on laaseri, ei ole koskaan vielä minuun käytetty

seuraava aika, ensi vuonna, tänävuonna hammashygienisti onely rapsuttelee hammaskivet pois

Ajassa 1:07 ja 1:18 näkyvä vesistön ylitys kuvattu tuossa muutaman kilometrin päässä viime suvena.

Jännä nähä millanen kela tuo sitten loppujen lopuksi on.

käyn yksityisellä, semmoisella jolla on laaseri, ei ole koskaan vielä minuun käytetty

seuraava aika, ensi vuonna, tänävuonna hammashygienisti onely rapsuttelee hammaskivet pois
Meillä on näköjään sama syklitys hammaslääkärissä asioinnissa.
Tänä vuonna rapsuttelu onely, ensi vuonna perusteellisempi tarkastus.

Ajassa 1:07 ja 1:18 näkyvä vesistön ylitys kuvattu tuossa muutaman kilometrin päässä viime suvena.

Jännä nähä millanen kela tuo sitten loppujen lopuksi on.

Vähän mietityttää, pyritäänkö tuohon nyt sotkemaan jotain romatiikkadraamaakin tai ylenpalttisesti rakastelukohtauksia. Ja minua huolestuttaa sekin, kuinka hyvin Horst-Wessel-Lied tulkitaan.

Kenen kullikikkeli on pitkulainen ja vähän ruma?

En tiedä. Ei varmaan kenenkään.

viittaatko tässä siihen että kulli on pitkulainen ja ruma?

En. Ne kengät vaan on vähän rumat. Kullikikkeli oli eka sana joka tuli mieleen.

Susta on tullut mielensä hallitseva konkari, jedi. Ei Jeti. Onnea kokeeseen!

Veikkaan itse ettei vaan kiinnosta. Tämä menee nimittäin ihan päin helevettiä. No pitää kokeilla sitten uudestaan, kun on enemmän motivaatiota olla asiallinen eikä puhua mitä sattuu.

Vähän mietityttää, pyritäänkö tuohon nyt sotkemaan jotain romatiikkadraamaakin tai ylenpalttisesti rakastelukohtauksia.

Minua kiinnostaa uutuudessa se, mitä uutta näkökulmaa sillä on aiheeseen tarjottavanaan niin, että se ylipäänsä on kannattanut tehdä Laineen ja Mollbergin versioiden jatkoksi. Toivon hartaasti, että vastaus ei löydy tuosta lainauksestasi tai muuten koko tekijäkaartin saa viedä suoraan saunan taakse.

Minä en ainakaan edes pysty tuota katsomaan, en edes traileria, koska: aku

Vähän makia! Ensi-ilta Baywatch-leffassa päivänäytöksessä ja oon yksin täällä. Kokonainen sali omassa käytössä vaan. :) Kaupungin pienempi teatteri tää on, mutta siisti homma kuitenki. Vain minä ja Dwayne Rock Johnson. :p

Back
Ylös Bottom