viittaatko tässä siihen että kulli on pitkulainen ja ruma?No ku yritin ettiä kuvaa, mutta en löytäny. Ne on semmoset pitkulaiset ja vähä rumat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
viittaatko tässä siihen että kulli on pitkulainen ja ruma?No ku yritin ettiä kuvaa, mutta en löytäny. Ne on semmoset pitkulaiset ja vähä rumat.
Minä oon täällä pääsykokeissa ny. Yleensä jännittää ihan älyttömästi tämmöset, mutta nyt ei oikeestaan yhtään. Oonkohan mä oppinu jotain mielenhallintaa vai eikö ny vaan kiinnosta tarpeeksi.
juurikin siksi menin kunnalliselle, ei mitään turhia porailuja.
Kävin tarkastuksessa Marraskuussa ja nyt hoidettin kuntoon, olen valkoinen hetero niin pääsee varmuudella jonossa vimoseksi.Juhannuksen jälkeen hammaslääkäri tulee mun suuhun työkaluineen. Tarkastus oli jo helmikuussa, mutta näköjään vähän ruuhkaa kun toimenpiteet vasta paljon myöhemmin.
Meillä on näköjään sama syklitys hammaslääkärissä asioinnissa.käyn yksityisellä, semmoisella jolla on laaseri, ei ole koskaan vielä minuun käytetty
seuraava aika, ensi vuonna, tänävuonna hammashygienisti onely rapsuttelee hammaskivet pois
Ajassa 1:07 ja 1:18 näkyvä vesistön ylitys kuvattu tuossa muutaman kilometrin päässä viime suvena.
Jännä nähä millanen kela tuo sitten loppujen lopuksi on.
Kenen kullikikkeli on pitkulainen ja vähän ruma?
viittaatko tässä siihen että kulli on pitkulainen ja ruma?
Susta on tullut mielensä hallitseva konkari, jedi. Ei Jeti. Onnea kokeeseen!
Vähän mietityttää, pyritäänkö tuohon nyt sotkemaan jotain romatiikkadraamaakin tai ylenpalttisesti rakastelukohtauksia.
Ovatko nämä kullikikkelikengät?
#verkkosukat #pankissa