Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

toivottavasti ennustukset eivät käy toteen

viikonpäästä pakoputkihommia lentokentällä

kuolee ihosyöpään jos tommosta pukkaa

rusketus.webp

Ei jumalauta... Kiinalaiset valtaa Euroopan kongressitkin ja kauppaa "paranneltuja versioita" (a.k.a kopioita) eurooppalaisten romuista (a.k.a proteesi/levy/ruuvi).

Kiinalaisista on moneksi:ruoska:ei voi muuta sanoa tähän, jumalauta. Olisko ollut joku Tintti ja Sininnen lootus niin siinä albumissa sanottiin reilusti että "likainen keltaihoinen" kiinalaiselle. Meinasin kirjoittaa kinkille mutta oikeesti mulla ei ole mitään aasialaisia vastaan. Niillä on todella hienot perinteet ja kulttuurit joita he kovin arvostavat tässä nykymenossakin.

Minä oon täällä pääsykokeissa ny. Yleensä jännittää ihan älyttömästi tämmöset, mutta nyt ei oikeestaan yhtään. Oonkohan mä oppinu jotain mielenhallintaa vai eikö ny vaan kiinnosta tarpeeksi.

Juuri kotiuduin samasta. Ei yhtään porattavaa reikulia, joka tuntui vähän hölmöltä. Yksityisellä aina jotain porailtu.

Joutuikin konsultoimaan velipoikaa, että onko kyseessä säästöt. Kuulemma kunnallisen lekureillakin on ammattietiikka. Kuulemma.
juurikin siksi menin kunnalliselle, ei mitään turhia porailuja.

Ei jumalauta... Kiinalaiset valtaa Euroopan kongressitkin ja kauppaa "paranneltuja versioita" (a.k.a kopioita) eurooppalaisten romuista (a.k.a proteesi/levy/ruuvi).
Onko kiinalaiset kaupanneet sarvikuonon sarvesta tai muista uhanalaisten eläinten osista tehtyjä rohtoja joiden parantavista vaikutuksista länsimainen lääketiede ei tiedä mitään?

Tällä pari salakaatoa aamuyöllä kun on jo vähän valoisaa, tai pokkana keskellä päivää kun porukat on tältä hoodilta töissä
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=zhaoshi&pageOffset=&ID=2616
No worries @Heatseeker, tää olisi/on oikeesti suht helppo nakki.
Ja tietty jotain tällästä kehissä(näitä on itse asiassa nytkin hyllyssä).
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=newarchery
Se on eettistä, laaki ja vainaa. Vaikka homma on "vain" ruoka ja kun se liittyy eläimen/liha käsittelyyn pitää käyttäytyä asiallisesti. Joku roti pitää olla saatana:D
Olishan tuo varmasti melkoinen elämys. Fasaanijahti kesäyössä Seagramin kanssa. Hauskaa oli siihen asti kunnes miekkataksi saapui.

Onko kiinalaiset kaupanneet sarvikuonon sarvesta tai muista uhanalaisten eläinten osista tehtyjä rohtoja joiden parantavista vaikutuksista länsimainen lääketiede ei tiedä mitään?
Jos tulee vastaan niin voin ottaa testiin krapulanparannuslääkkeenä. Mitenhän sitä annostellaan :rolleyes:

Mitä kummaa, puoli päivää jo mennyt semiletkeästi + ehtinyt kolme kuppia teetä kittaamaan, jotta ääni ei päättäis hylätä mua kesken päivän. Joku katastrofi odottelee varmasti nurkan takana.

Mitä kummaa, puoli päivää jo mennyt semiletkeästi + ehtinyt kolme kuppia teetä kittaamaan, jotta ääni ei päättäis hylätä mua kesken päivän. Joku katastrofi odottelee varmasti nurkan takana.
Kyllä me sellainen voidaan järjestää vaikka väkisin!

Päivä mennyt omalla painolla. Ja painilla.

Olishan tuo varmasti melkoinen elämys. Fasaanijahti kesäyössä Seagramin kanssa. Hauskaa oli siihen asti kunnes miekkataksi saapui.

En usko että tulisi miekkamiehiä, tää mesta on campus/rauhallinen nukkumalähiö, ei kytät pörrää täällä ja ihmiset/naapurit ovat aika lungeja. Olen itse aikoinani aiheuttanut tässä talossa hämminkiä ja koheltanut huolella niin silti kaikki tervehtivät reilusti ja hymyilevät. Mulla oli saatana Golfi rusetilla tuota pihapuuta vasten pari viikkoa ja poliisi teipit ympärillä. Pikkasen hävetti se keikaus, fuck.

Back
Ylös Bottom