Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaulaliina, hanskat, talvitakki, tsek. Kesä laskee vaan päiviä mun loman alkuun, kolme viikkoa hellekeleihin. Ehkä.

Kurkussa nyt neljättä viikkoa kytenyt pöpö vaati taas bafucinia rauhoittuakseen. Kroppa ilmeisesti kuvittelee sen kuuluvan jo normaaliflooraan ja antaa olla. Mikäs siinä, minä ja pöpö yhdessä aikojen loppuun.

jozzuz on ottanut kovat keinot käyttöön

sitä Joen suun iloittelupaikkaako havittelet

mukava kun ei ole kuuma

Sain eilen yhden elämäntehtäväni loppuunsuoritetuksi: olen nyt lukenut Mein Kampfin alkukielellä kannesta kanteen. Voi helvetti mikä duuni, yli 800 sivua pääosin älytöntä jaarittelua karmeilla kielirakenteilla,vanhahkolla sanastolla ja fraktuuralla, mutta mitäpä sitä ei itseään sivistääkseen tekisi.

kauanko vierähti aikaa?

Minun viimeinen luku-urakka, laina aika kirjastosta kuukausi, sain luettua 104 sivua

Tänään taitaa vihdoinkin olla siivouspäivä, oon koko viikon siirtäny sitä eteenpäin. Ja tänään kattomaan Baywatch.

Ma nappasin matkalla lentokentalle mukaan Malcolm Gladwellin Outliers the story of success. Ehdin kentilla ja koneessa lukemaan puolet ja toteamaan: vittu juna meni jo.
Kattoo jos paluumatkal jaksais lukea loput. Taalla ei jaksa ajatella, tama on sentaan tyo paikka. Ainoo mita jaksaa on painavien esineiden nostelu.

Joo joo, tai paistaa pinnan ja isoon kattilaan 2-3 kukkoa, toki kattila voi olla avotulella. Kaupunki sponsoroi halot tossa läheisellä rillipaikalla. Sitä mä oon kelannut että nurkassa on Tommonen 25cal lutku missä lähdöt yli 300. Sillä jos pistäis läpi? En kyllä halua jättää mahdollisesti kituun niin ei vissiin sillä kannata? Jousi, taljassa on tyyliä.
En kyllä suosittele lähtemään lutkulla fasaanin kaatoon.

Perjantai Mit.Vit. kuva jäi puuttumaan
200w.gif

Nyt onnistu!

Nää on vielä tällä alueella jotenkin kesyyntynyneet. Joudun väistään kukkoa fillarilla kun se vaan pönötti lenkillä keskellä polkua.
Nurkat täynnä, pulleita ja kesyjä:kuola: Mä saisin oikeesti tyyliin vartissa pari kukkoa pataan. Pieni suhaus vaan kävisi kun mehtästys taljajousi laulaa.

Hammaslääkäri, en tykkää. Yksi reikä ja se poraaminen on :kakka:
Juuri kotiuduin samasta. Ei yhtään porattavaa reikulia, joka tuntui vähän hölmöltä. Yksityisellä aina jotain porailtu.

Joutuikin konsultoimaan velipoikaa, että onko kyseessä säästöt. Kuulemma kunnallisen lekureillakin on ammattietiikka. Kuulemma.

Sun pitää kehitellä joku huomaamaton pyyntimenetelmä.

Tällä pari salakaatoa aamuyöllä kun on jo vähän valoisaa, tai pokkana keskellä päivää kun porukat on tältä hoodilta töissä
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=zhaoshi&pageOffset=&ID=2616
No worries @Heatseeker, tää olisi/on oikeesti suht helppo nakki.
Ja tietty jotain tällästä kehissä(näitä on itse asiassa nytkin hyllyssä).
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=newarchery
Se on eettistä, laaki ja vainaa. Vaikka homma on "vain" ruoka ja kun se liittyy eläimen/liha käsittelyyn pitää käyttäytyä asiallisesti. Joku roti pitää olla saatana:D

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom