Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mäkin oon ihan puhki. Sain nukuttua joskus 1 aikaan ja kukko kiekui 6:10.
Ei, tämä ei ollut metafora, vaan seutua vartioiva fasaanikukko kajautti herätykset ilmoille, kun herätykseen oli vielä puoli tuntia.

Taitaa lainata loukun.

miksi valvotte yöhön asti, mitä tekemistä teillä on vielä seitsemän jälkeen?

eilen panin maata 21:51 ja klo 17:30 jälkn ei enää ollut mitään tekemistä, #ajankuluksi kävin sen jälkn kirjastossa ja maitokaupassa

eilen panin maata 21:51 ja klo 17:30 jälkn ei enää ollut mitään tekemistä, #ajankuluksi kävin sen jälkn kirjastossa ja maitokaupassa

Ei mitään tekemistä, mutta ilta-aurinko paistaa suoraan makuuhuoneeseen. Mutta eikös kuukauden kuluttua ala jo päivä lyhentymään? :oujee:Pääsee taas ajoissa nukkumaan.

Minä maate lopulta joskus puol kolme. Ei tullut väsy ja jäin youtuubista katsomaan kuinka rakennetaan perinteinen hiilimiilu.

Iltahan on ihmisen parasta aikaa. Itse herään henkiin vasta tuossa 18 pintaan.

Menin nukkuun jo klo 22.30 ku halusin unohtaa nälän. :D

Iltahan on ihmisen parasta aikaa.

Minä käyn kakalla jo päivällä

meikämustalaisella kuolemanväsymys alkaa siinä noin klo 19, sen jälkn ortellaan vaan kylmän rauhallisesti hetkeä panna maata

#päivät kuluu hukkaan

Nukkumisesta en niin tiijä, mutta heräsin tänään reippaana poikana seiskalta jo ylös vaikka iltavuoro, ja aloitin opparin parissa.

No minä mikää reipas, paskahousu vaa.

Jee. Iho alkaa olla pikkuhiljaa paremmassa kunnossa. Alan epäillä, että liiallisella viljatuotteiden käytöllä on ollut asian kanssa tekemistä. Tai stressillä. Tai jollain muulla. Mene ja tiedä.

Hyvin tasainen painonlasku näemmä käyrän mukaan.

Screenshot 2017-05-23 10.34.55.webp

Vähän ehkä turhankin varovaista touhua. Siksi lienen lihavahko. Pienet sumpit siis sen kunniaksi, ja röihin.

e. Kah, uutukaiset kivessuojat haettavissa alan putiikista sekä ottelushortsit. Kun tarjouksessa oli, eihän tota tyhjää pussukkaa enää niin suojella tartte.

Back
Ylös Bottom