Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miksi valvotte yöhön asti, mitä tekemistä teillä on vielä seitsemän jälkeen?
eilen panin maata 21:51 ja klo 17:30 jälkn ei enää ollut mitään tekemistä, #ajankuluksi kävin sen jälkn kirjastossa ja maitokaupassa
Pääsee taas ajoissa nukkumaan.Minä maate lopulta joskus puol kolme. Ei tullut väsy ja jäin youtuubista katsomaan kuinka rakennetaan perinteinen hiilimiilu.miksi valvotte yöhön asti, mitä tekemistä teillä on vielä seitsemän jälkeen?
eilen panin maata 21:51 ja klo 17:30 jälkn ei enää ollut mitään tekemistä, #ajankuluksi kävin sen jälkn kirjastossa ja maitokaupassa
Iltahan on ihmisen parasta aikaa. Itse herään henkiin vasta tuossa 18 pintaan.miksi valvotte yöhön asti, mitä tekemistä teillä on vielä seitsemän jälkeen?
Iltahan on ihmisen parasta aikaa.
Minä käyn aamulla ja illalla, joskus myös päivällä, koska siitä saa palkkaa.Minä käyn kakalla jo päivällä
Osta pimennysverho.Ei mitään tekemistä, mutta ilta-aurinko paistaa suoraan makuuhuoneeseen. Mutta eikös kuukauden kuluttua ala jo päivä lyhentymään?Pääsee taas ajoissa nukkumaan.
Ammattilainen!Minä käyn aamulla ja illalla, joskus myös päivällä, koska siitä saa palkkaa.
Minä olen tänään ylösnousemuksen jälkeen ulostanut jo: kahtesti.
Eikäku Applelta tuli nopeella sovulla paaaljon rahaa.Nokiahan pomppas yllättäen 6%. Yli 50% nousu Trumpin voiton jälkeen.