Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaha, Invisus on taas kaivanu kikkakirjan esille.

PbSehZ4.gif.jpg

Invisuksella on kyllä komea sisustus. Sitä en kiellä.

Mutta, onko tämä sitä nykytaidetta, kestääkö koko päivän tuo muumileikki?

Tuleva ruokabuumi on vegeily. Merkit on ilmassa jo.

Täysjyväily, ei sokeria, ei rasvaa, karppaus, sisältää runsaasti proteiinia on mennyttä. Uusi tuloillaan ja se on tämä.
Tavallqan hyvä, jos näin. Jääpähän enemmän lihaa mulle.

Mä oon muuten palanut. Ei se haittaa, kun muuten on ollut täydellinen kesäpäivä.
Aamuseksillä päivä käyntiin. Zitten vähän ulkoilua ja jäätelöä, jonka jälkeen mopolla merenrantaan oluselle ja kaiken kruunaa kaikin puolin onnistunut iltakakka. Kesä on mukavaa.

Näistä ei oikein tiedä. Alkuviikostahan hän oli itse kantokopassa ja mussutti banaania.
Kyllä minä sanon, että en sitten tiedä oliko se muutto fuuterin huudeille viisasta. Alaspäin on menty minun mielestäni, kun touhu on mennyt tälläiseksi.

Täytyy sanoa että olis voinut jäädä itsekin Tampereelle asumaan. Kiva paikka ja lähtökohtaisesti mukavampia ihmisiä kun täällä. En tosin tiedä mikä siellä on nykyään matu tilanne...

Täytyy sanoa että olis voinut jäädä itsekin Tampereelle asumaan. Kiva paikka ja lähtökohtaisesti mukavampia ihmisiä kun täällä. En tosin tiedä mikä siellä on nykyään matu tilanne...
Tampere on kyllä ihan mukavaa seutua samoin ympäristökunnat.

Kesskusstan matutilanne välttävä. Ei itseä häiritse, koska viihdyn mieluusti jo enemmän muualla, kuin espressoa juoden kaffilassa. Se hienostelutouhu jotenkin saanut riittää. Mielummin kahvi huoltoasemalta ja kovaa kaasua järvelle tai metsään. Kessskussstassa sit kaupoille tai paremmalle ruualle. Vapaa-ajan vietto, harvassa. Kesällä kyllä terass.

Juu ei mitään hienostelua ei, pythyi. Kävin sellossa kun suomen peli oli perperistä niin 90% matuja ja hirvee meteli. Ei istu tänne tuo gulttuur. meinasin että joko Tampereella sama tilanne että liian paljon on liikaa, täällä äspoossa on.

Tampere on kyllä nasta kaupunki, tuossa juuri 3kk viihdyin siellä. Osittain olosuhteiden pakosta mutta hyvin se meni. Nyt harkitsen pysyvää muuttoa, Eikä niitä matujakaan paljoa ole, tietty toi matu homma riippuu siitä mihin vertaa.

Back
Ylös Bottom