Deleted member 43228
Jos säälipil... säälimaali.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tavallqan hyvä, jos näin. Jääpähän enemmän lihaa mulle.Tuleva ruokabuumi on vegeily. Merkit on ilmassa jo.
Täysjyväily, ei sokeria, ei rasvaa, karppaus, sisältää runsaasti proteiinia on mennyttä. Uusi tuloillaan ja se on tämä.
Näistä ei oikein tiedä. Alkuviikostahan hän oli itse kantokopassa ja mussutti banaania.Invisuksella on kyllä komea sisustus. Sitä en kiellä.
Mutta, onko tämä sitä nykytaidetta, kestääkö koko päivän tuo muumileikki?
Kyllä minä sanon, että en sitten tiedä oliko se muutto fuuterin huudeille viisasta. Alaspäin on menty minun mielestäni, kun touhu on mennyt tälläiseksi.Näistä ei oikein tiedä. Alkuviikostahan hän oli itse kantokopassa ja mussutti banaania.
Eilisistä kisoista toivuttu. Nyt laivalla menossa kohti Suomen pääkaupunkia Tukholmaa.
Tampere on kyllä ihan mukavaa seutua samoin ympäristökunnat.Täytyy sanoa että olis voinut jäädä itsekin Tampereelle asumaan. Kiva paikka ja lähtökohtaisesti mukavampia ihmisiä kun täällä. En tosin tiedä mikä siellä on nykyään matu tilanne...
Jaha, Invisus on taas kaivanu kikkakirjan esille.
![]()
Pitihän se sterilointi jotenkin kostaa.Näistä ei oikein tiedä. Alkuviikostahan hän oli itse kantokopassa ja mussutti banaania.