Joutuu ehkä tilaamaan sen teroittimen.Oonkohan minäkään. En ainakaan muista, sen verran hommaa karsastan.
Ja ehkä siinä samoilla kuluilla joku veitsi...pitäisi vaan osata päättää että mikä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joutuu ehkä tilaamaan sen teroittimen.Oonkohan minäkään. En ainakaan muista, sen verran hommaa karsastan.
Joutuu ehkä tilaamaan sen teroittimen.
Ja ehkä siinä samoilla kuluilla joku veitsi...pitäisi vaan osata päättää että mikä.
Ei ku paskantaa.Haluuttekste tapella?
Ei huono vaihtoehto :D Ehkä hieman epäkäytännöllinen.
No löytyiskö tuolta jotain pikkusta kivaa?Ei huono vaihtoehto :D Ehkä hieman epäkäytännöllinen.
Koristeeksi ehkä. Noista tuli mieleen että ensimmäisen maailmansodan aikainen combat knife on kohtuullisen tyly kapistus.No löytyiskö tuolta jotain pikkusta kivaa?
http://www.ebay.com/sch/Original-WW-II-German-Collectible-Edged-Weapons/36045/bn_3050505/i.html
Voidaan koittaa. Oon koittanu potkunyrkkeilyn sm:n (entinen) kanssa, olympialaisissa käyneen nyrkkeilijän kanssa ja Auvon kanssaHaluuttekste tapella?
Hitto vieköön, olen aina pitänyt sinua sinivalkoisena soturina, mutta että omia naaraitamme tuonne lämpimään Turkkiin. Hyi sinua...jos sait hyvät massit, varmaan tarjoot bisset?Myin heidät Turkkiin Erdoganin haaremiin.
Hitto vieköön, olen aina pitänyt sinua sinivalkoisena soturina, mutta että omia naaraitamme tuonne lämpimään Turkkiin. Hyi sinua...jos sait hyvät massit, varmaan tarjoot bisset?
Minun valintani olisi Böker Nano. En tiedä mitä sillä tekisin, mutta se on vaan niin söpö.mikä
Santsi ainakin toistaiseksi Turkissa elossa, kun juuri watsappiloi. Muista ei tietoa.Sanon vaan, että neon hylänny meirät...