Ilmeisesti aivan kohtuuttoman raskas viikko takana, kun oon nauranut tälle nyt sen reipas 10 minuuttia.
Kiitos tästä, päivän naurut. Tai oikeestaan viikon.
t: akateeminen älykkö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti aivan kohtuuttoman raskas viikko takana, kun oon nauranut tälle nyt sen reipas 10 minuuttia.
Toihan on vaan hyvä. Laajemmat jälleenmyyntimarkkinat.Kaksi Z autoa löytyy duunin parkkihallista, molemmat omistajat on homoja. Tästä voisin päätellä että kyseinen malli on homojen suosiossa.
Kippis.#terveydeksi
#mallasfiltteri
Kaarlo Viikate
Hah, koneella ois voinu linkata ton tapahtuman ja googlata nimenkin varmistukseksi, mutta näin luurilla ei jaksa :DNyt nimet haltuun max131! Se on KAARLE tai KALLE!
Two in a row, se on PÖHJALA.Hah, koneella ois voinu linkata ton tapahtuman ja googlata nimenkin varmistukseksi, mutta näin luurilla ei jaksa :D
Pöhjolan tommonen kymppivolttinen teki tehtävänsä.
Two in a row, se on PĂ–HJALA.
Loppuillasta vain tärähtäneitä kuvia, niin ei tuu typoja.
P.S kuka osaa kirjoittaa kuuluisan Ni-alkuisen vilosohvin nimen oikein googlaamatta?
SamaEn oo ikinä baarissa laulanut karaokea.
Voisinpa melkeinpä maksaa setelirahaa siitä että pääsisin näkemään vokotin laulamassa Robinin Frontside ollien.Hhhioihhohohhiihiiii... vokotti ei suostu laulamaan karaokea.
Minä voisin maksaa setelirahaa siitä, että ei tarvitsisi kuunnella. Siis Frontside Olliee...Voisinpa melkeinpä maksaa setelirahaa siitä että pääsisin näkemään vokotin laulamassa Robinin Frontside ollien.