Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ehkä se isoin katkeruus tulee siitä etten aja lapsia päiväkotiin tai kouluu Porschella, vaan hyvällä tuurilla vm. 2006 Mazdalla, mutta noh. Nukun yöni hyvin kun valehtelen itselleni että työlläni on merkitystä. :D

Ei ne mahtuis siihen, joten et menetä mitään. :D

Onko
@Invisus
koittanut mensan testiä ihan vaikka Tammmmpereeeella virallisena tai netissäkin voit tehdä vähän suuntaa-antavan? Kestää 20 min se nettitesti heidän sivuiltaan.

Itse rykäsin sen nettitestin sohvalla pötkötellen rapulassa ja tulos yllätti sen verran, että pitäis käydä koittaan virallista, kun vaan uskaltais. Sen saa kerran uusia, sitten oli siinä. Testaa täysin loogista päättelykykyä ja en minäkään tiennyt että niin hyvin leikkaa, vaikka monesti asiat kyllä leikkaakin.

Totta, ja olen muutenkin enemmän 'stangimiehiä.

Laittaisiko joku herrasmiehistä vaikka luomumunkkien kuvia, niin saadaan keskustelu takaisin: asialliseksi, onely.

Onko
@Invisus
koittanut mensan testiä ihan vaikka Tammmmpereeeella virallisena tai netissäkin voit tehdä vähän suuntaa-antavan? Kestää 20 min se nettitesti heidän sivuiltaan.

Itse rykäsin sen nettitestin sohvalla pötkötellen rapulassa ja tulos yllätti sen verran, että pitäis käydä koittaan virallista, kun vaan uskaltais. Sen saa kerran uusia, sitten oli siinä. Testaa täysin loogista päättelykykyä ja en minäkään tiennyt että niin hyvin leikkaa, vaikka monesti asiat kyllä leikkaakin.
Olen, ja jäseneksi olisi asiaa. Ei vaan pätkääkään kiinnosta ja piilotin tiedon silloiselta avokilta, kun se ei päässyt.

No ehkä se isoin katkeruus tulee siitä etten aja lapsia päiväkotiin tai kouluu Porschella, vaan hyvällä tuurilla vm. 2006 Mazdalla, mutta noh. Nukun yöni hyvin kun valehtelen itselleni että työlläni on merkitystä. :D

Ja onneks jotkut meistä haaveilee, että pääsis kuskailemaan lapsia pyöräkärryssä, siihen on ehkä mahdollista tähdätä :) Maailma on muutenki parempi paikka, jos ainakaan mun ei tarvii koskaan enää täristä autonratissa.

asialliseksi, onely.
munkit.gif
Huomenna on kuntit munkkipäivä.

Vahvasti samaa mieltä. Onneksi olen keskivertoa parempi kuski (kuten kaikki miehet kuvittelee) niin selvitään tästäkin vain säikähdyksellä.
Tämä on onneksi ykksi stereotypia, mistä minulla on todisteena mustaa valkoisellla sekä autolla että pärrällä ja vielä useammalta radalta.

Mustaa valkoisella myös, mutta radat ammattilaisten ajoneuvohallinnasta sekä vuosia auton työvälineenä käytöstä. Noita osaa arvostaa kun se oma jälkikasvu takapenkillä ja sen verran pieni kyrpä, ettei tartte lujaa ajaa mitn todistaakseen.

Pupu oli papanoinut komean läjän päivän aikana ja kaurapuuron syöttö alkoi olla haastavahkoa... Yöllä toivottavasti innostuu itse syömään enemmän.

Vielä jumppa kesken.

Suositteleppa Joxuz jotain hyvää/toimivaa timanttiteroitinta? Puukkoa olis tarkotus terottaa.
Siitä
Lansky® Diamond System
Timanttisarja, mukana öljypullo, leuat, ohjuritangot ja 4 kpl timanttikiviä; extrakarkea, karkea, keskikarkea ja hieno. Kivet erittäin kulutusta kestäviä.

Onhan sillä hintaa 110 e, mutta muuta et tarvitse (paitsi tukijalan alempaa linkistä, jos haluat vimosen päälle kaikki samaan pakettiin). Ei tarvi vesillä tai öljyillä leikkiä. Tiedä sitten, jos parkkinahkaan vetäis vielä lopuksi, mutta tuolla setillä nyt hoitaa jo oikeastaan sen kaikista haastavimman. Ohjurikin kuuluu pakettiin, niin ei onnistu tyriminen.

Edit,
jäi linkki laittamati, http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=teroittimet

Dumdsidum. Kylläpä ollut hyvin virtaa tänään. Tosin kiva nestepöhisfiilis päällä.

Back
Ylös Bottom