Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paras kommentti mitä olen kuullut FB:ssä tästä WC-hommasta meni about näin:

"Kuka ottaa vastuun kun alkaa ahdistelu ja häiriköinti?"

Mitä aktuaalista vittua nyt. Ammattikorkeassa meillä on unisex-vessoja ollut jo luoja paratkoon kuinka kauan? Ilmeisesti se, että Helsingin kaupungin palvelu- ja toimipisteissä käytetään unisex-vessoja lisää häiriköintiä ja ahdistelua, mitä ei tietenkään muuten tapahtuisi. Kahviloissakin on aika usein vain yksi unisex-vessa, siellähän niitä joukkoraiskauksia tapahtuu taatusti paljon. Onhan se nyt vähän vouhotusta että transsukupuolisilla tätä asiaa taas ajetaan, kun voisi sanoa yksinkertaisesti "kun ei vaan ole mitään syytäkään sukupuolittaa vessanpönttöjä", mutta niin on tämä hemmetin vastustelukin kyllä ihme vouhotusta.

Sanokaa kuntit mitä vaan, mutta pieni kähinä, pieni kähinä ja kaikki taas menee kiltisti omiin toiletteihinsa. Akat tekisi kotona ruokaa hellan äärellä ja miehet töitä. Nyt ovat jo melkein asiat toisin päin. Tai no, kukaan ei tee mitään, kaikki vaan itkee kun kakkaa on tuulettimessa.

Nyt itketään kun se muhammed poltti kätensä polttopilluiskussa. Totuus kun on kuitenkin se, että grilli se siellä syttyi. Jos tämänkin pullukkaneitosen velipojat ois sodassa ja isäntä haudassa, niin itkis sekin jotain muuta kun muhammedia. Hullua menoa. Tämä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meillä firmalla ainut ongelma oikeastaan, että vessoja on liian vähän porukkaan nähden, mutta ei siellä kyllä miesten ja naisten kesken mitään kähinää ole. Tarvittais kyllä lisää neukkareitakin, ei kehtaa nukkua työpisteellä.

Hukkasitko lämpökattilan Jyväskylässä? Täältä se löytyy
2598380.jpg

http://www.ksml.fi/kotimaa/Hukkasit.../979861?pwbi=9f0932ac2a5a065924af91520f66bfcc

Plasmalla tai polttopillillä tuostakin vois jalostaa sen vajaan satkun noin 10 minuutissa. Amatöörit.

Vois kyllä kostoksi kusta pöntönreunukselle. Ihan vain osoittaakseni dominanssia ja kaipuuta wanhaan hyvään aikaan.

nokitus:

jätä ovi Sepposen selälleen kun menet seuraavan kerran kakille, varpusparvesta plussaa

Paras kommentti mitä olen kuullut FB:ssä tästä WC-hommasta meni about näin:

"Kuka ottaa vastuun kun alkaa ahdistelu ja häiriköinti?"
No kyllähän pöntöistä joskus löytyy käärmeitä. Jos nyt mieheltä jäisi pönttöön pöksykäärme, niin sehän sieltä voisi naisen reikiin hyökätä. Onneksi sentään monilla on vain mato, mutta silti.

Mä olin jo lauantaissa. Mielellään ois nukkunu pidempään. :D

Back
Ylös Bottom