Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin ostamassa vappu"simat". Jotain kookoksen makuista kuoharia, pakko olla hyvää!

Vappusimaa lauantai-iltana, todennäköisesti valkoviinin muodossa. Ehkä karvan verran skumppaa, ehkä. Ehdottomasti eniten odotan silti perjantain vanajaövereitä.

Kuulostaa ihanalle äärimmilleen itsensä pakottaminen.

Jokunen vuosi sitten pääsin testaan maksimisykkeen ohjatusti. Muistaakseni tais olla 204. Hullun touhua, mutta mukavaa.

Eiks se kesäkunto näy peilistä paremmin kuin jollain InBodylla ?

Itsehän olen ollut tässä viimeiset vuodet ns. ikuinen talvi-kunnossa...sekin näkyy peilistä, ei tartte mitata.

Pyörällä ei saanut maksimeita irti. FirstBeat-mittauksella rallitin 208, ja niihin lukemiin olen Suunnon kanssa pariin kertaan päässyt myös. Tuossa testissä loppui paukut sykkeellä 194.

Ja juu, menee mittaustarkkuudenkin piikkiin tuo vastine lokakuiselle, johon verrattuna n. kilo lihoista olisi tullut vaihdettua läskiin. Toki laite ei ihan sama eikä olosuhteet jne. Mutta siis mun kesäkuntoviittaus tässä kohtaa taipui enemmän tuohon laktaatti/maksimaalinen hapenotto-puoleen, jossa iloisesti kuntoni on välttävä.

Tarvitsisi oikeasti jotain järkeä tekemiseen. Ehkä olisi syytä harkita ihan henkilökohtausta ohjausta.

Löysin harmillisen hyviä gluteenittomia munkkeja. Toivoin niiden olevan sen verran paskoja, että ei tekisi mieli syödä. Väärin meni.

Löysin harmillisen hyviä gluteenittomia munkkeja. Toivoin niiden olevan sen verran paskoja, että ei tekisi mieli syödä. Väärin meni.
Miten tuo käytännössä eteni, mietit että munkki + gluteeniton = pahaa niin sitä saa syödä?

Näin Lidlissä minikaakaodonitseja. Ei herranpieksut että teki mieli kaapata matkaan.

Miten tuo käytännössä eteni, mietit että munkki + gluteeniton = pahaa niin sitä saa syödä?

Näin Lidlissä minikaakaodonitseja. Ei herranpieksut että teki mieli kaapata matkaan.

Eikun niin, että:
1. Ei voi syödä oikeita munkkeja, koska gluteenin vuoksi iho sanoo raapsraapspuffbang
2. Gluteenittomat tuotteet yleisesti on aika huonoja kopioita oikeista jutuista.
3. Jos gluteeniton munkki jatkaisi tällä linjalla eli olisi pahaa, niin säästyisin munkkien syömiseltä kokonaan. Eihän pahoja ruokia tee mieli. Tai siis esim. pitseriapitsat olisi jees, mutta niiden gluteenittomat versiot 99% on ihan paskaa, joten eipä tee mieli pitsaa. Tai tekee, sitä alkuperäistä, mutta korviketta ei tod.

Olen aika varma, että olen ihan tolkuttoman huono ihminen kun nauran Louis C.K. vitseille. Tää 2017 matsku ei ole aivan niin hyvää kuin aiemmat, mutta silti.

Aissaatana kuntit, huomenna alkaa vapun vietto. Ja koska olen käteenvetomiehiä, juhlan kunniaksi voisi myös oikein ottaa paketista uudet puhtaat hanskat käteenvetohommiin sitten tiistaille.

Liitteet

• 18175384_10209202165593493_156637450_o.webp
    18175384_10209202165593493_156637450_o.webp
    280,4 KB · Katsottu: 170
JES! Vihdoinkin saatiin tietää kesälomat! Niin iloinen! :oujee::oujee::oujee:

Back
Ylös Bottom