Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

upload_2017-4-25_7-54-38.gif

Joo peba täyttyi hiilareilla. Tarkoitin kyllä ihan naamaa. Mulla on heltta leuan alla. :D

Paino jatkaa tasaista putoamista kun sai kroppaa potkittua aktiivisemmaksi.

Tekisi mieleni purnata. Semmoinen kenkutus päällä, että vois laittaa kädet taskuihin, hartiat lysyyn ja myrtsi ilme naamalla potkia peltipurkkia tiensivusta mutisten kirosanoja.

Mun persposket on sisäpuolelta kipeet, kun vedin eilen tän kevään ekan pitemmän rullittelulenkin...nooh, tänään voikin sitten mennä oikeilla luistimilla, kun talvi tuli takas.

Aijjumalaare nyt vähän kenkuttaa. Koulu_honmat venyi ja venyi ja eipähän sitä tänäänkään pääse painimaan. Mutta no, otetaan positiivisesti; ainakin jotain edistystä tapahtuu!

Kyllä nyt meni Soneralla/Telialla ihan putkeen.

Tilasin nettikaupasta Skasin ennakkona. Mustan. Spostin tilausvahvistuksessa: musta. Kattelin sitten viikonloppuna tilausseurantaa, mitvit siellä lukee harmaa. No soittelin vähän perään "joo kyllä sulle varmaan tulee se musta, näissä on ollu vähän sekasin". No sain tänään sitten hopean värisen, eli sen kolmannen mitä ei missään minun nimen alla lukenut. :woot:

Back
Ylös Bottom