Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun niitä tehdään vaan 100kpl, niin tuon kanssa ei hirveesti viittis pusikossa tetsata. Ehkä sellaiseen avotähtäimillä fiilistelyyn silloin tällöin sunnuntaisin. Jos on kaunis ilma.

Hintaa ei ole vielä julkistettu, voisi tehdä hieman kyselyitä hevosmiesten tietotoimiston suuntaan.
Sehän tässä, kun tarvis sinne pusikkoon sen torrakon. Tuossa vaan ongelmana väri + se että ei sillä voi tetsata, jos haluaa että sillä on sitä arvoa jota sille koitetaan hakea.

Tankkauspäivähän käy helpoksi, safkaa alkaa vaan uppoamaan helpommin ja tulee törkeä nälkäki välillä. :D Aineenvaihdunta tykkää. Saa nähä paljonko paino nousee huomisaamuksi. :D

Tä? Tyyppi käy jossain pierujoogassa?

E. Kävin roikkumassa pääalaspäin. Niinku näin:

IMG_0247.webp

16/20 setä hiffaa vielä lättähattujen kujeita! http://www.is.fi/perhe/art-2000005183461.html

19/20. Olen nuorisolainen af..

Mínä kävin viime syksynä, mutta sinnikkäästi oli aina pahoinvointia tunnin jälkeen. Jätin suosiolla nuorille ja vetreille.

Mulla on ollu tosi pitkä tauko tuosta, niinku kaikesta muustaki, ja otti se riippuminen ihan kauheesti selkään. Se liinan sisällä makoilu on paras hetki tunnista.

Huh posket näkyy takaapäin. +2 kg.

14/20, joista 5 tietoa, loput arvasin

t.vanha & kankea

myös Minun pyllynposket näkyy takaapäin, ilman housuja, esim. uimahallin suihkutiloissa

Back
Ylös Bottom