Entä muut eritteet?Kukaan ei oo ikkää oksentanu mun autoon!
Jos ette ole vielä äänestäneet niin huomenna sitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entä muut eritteet?Kukaan ei oo ikkää oksentanu mun autoon!
Jos ette mistään mitään tajua, jääkää ennemmi kotiin.Jos ette ole vielä äänestäneet niin huomenna sitten.
Mieti jos ei koskis.
Sonni on vielä kuviossa :DOlisiko näistä mahdollista saada päivitettyä kuvaa. Voisimme siitä taas kuntien kanssa isolla kokemuksella tehdä paljon johtopäätöksiä.
Kuten esimerkiksi vaikka onko sonni vielä kuvioissa, eli onko boobsit kasvaneet lisää täyttyneiden maitorauhasten vuoksi.
Tai kuluneen talven kalorit, ovatko olleet lussalla vai miinuksilla.
Tai boobsinkannattimien päivän värikin kiinnostaa.
Tiedä sitten myös selviäisikö kuvien tuoksusta jo jopa käytettävä pyykinpesuaine. täh
Uskon, että arvon raadille käy kuva ilmankin liivejä.En käytä tissiliivejä, ne ahdistaa...
Täh, litra vai tuutteja?Ai jumalauta. Kaupasta löyty tänään tavallista mango-jätskiä. Kohta on ähky.
Litrambaketti. Ingmannia.Täh, litra vai tuutteja?
On mulla saunatakki päällä.Aissaatana. Onko parempaa mitä tehdä ilman housuja, kun syödä alasti mangojäädelöä.
Riippuu haivenista.Mikähän siinä on, että kun ottaa alkoholia himassa niin aina pitää tuutata partavahaa ihan penteleesti haiveniin?
Onkohan tämä joku fetissi. Dear Eki, onko minulla ongelma?
Senkus rummutat.Ja vielä niille jotka ei äänestä, tsekatkaa tämä jos löytyisi motivaatio https://mobile.twitter.com/eskelinen_antti
Tää oli vika tästä aiheesta.