Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noi Miedon mämmiotsikot ja -jutut iltapäivälehdissä saa verenpaineen nousemaan.

Pahin ikinä on kyllä ollut jossain tusinarantakuvajutussa ollut otsikko "Seksivau!". Tekee edelleen mieli tehdä polttoitsemurha heti, kun ajatteleekin tuota.

Voivat hyvin pulleasti ;)
Olisiko näistä mahdollista saada päivitettyä kuvaa. Voisimme siitä taas kuntien kanssa isolla kokemuksella tehdä paljon johtopäätöksiä.

Kuten esimerkiksi vaikka onko sonni vielä kuvioissa, eli onko boobsit kasvaneet lisää täyttyneiden maitorauhasten vuoksi.

Tai kuluneen talven kalorit, ovatko olleet lussalla vai miinuksilla.

Tai boobsinkannattimien päivän värikin kiinnostaa.

Tiedä sitten myös selviäisikö kuvien tuoksusta jo jopa käytettävä pyykinpesuaine. täh

Jozzuz taitaa olla pöhnässä: hyvä!

#terveydeksi

IMG_2380.webp

Mun auto on törkeen likainen!

Etupenkillä perämetistä ison kylän kautta naapuribaltiaan, takapenkillä tukiaisten kanssa takaisin.

E: tuliaisten. Ei sentään Tukiaisten.

Sitä kannattaa pestä välillä.

Nyt sänkyyn, huomenna ärkookuusikaksi laulaa.

Joo tänään oli eka kerta vuoteen ku se likaantui. Perhanan räntäpaskasade.

Potkis oli niin kurainen, että vein sen hellään pesuun suihkuun. Nyt on taas puhdas potkis.

Samaa ei sanoa mun potkiskelutuulihousuista, junan penkki näytti jännältä mun jälkeen :nolo: Sori.

Tämä ketju on viimeaikoina mennyt aika tyllerötier menoksi.

Legendaarinen pasta alhaalla:
"mm.. Mikäs neidillä mielesä kun hymyilyttää??? Taitaa kyrpää tehdä mieli,,? ;)) ellen ihan väärässä ole. Voisin vittusi uumaan tunkea kyrpäni,,se sykkii sisälläsi tunnet kuinka mahla mehut valuu vittuusi,,, Vai liekkö jo neiti saanut tarpeekseen?? Hymystä päätellen,,, Oikein häpykumpusi pullistuu,,tyllerö vittu :))"

Back
Ylös Bottom