Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli se päivä mikä tahansa, näihin ei voi luottaa kyllä kertaakaan.Tänään aamulla kuultua:
Poika heilutteli vaatetta johon kodinhoitaja tuumas että lopeta toi pöllyttäminen mutta hetken perästä sanoi minulle että sä voisit pöllyttää mua illalla.
Hetken hymyilin kunnes muistin mikä päivä tänään olikaan....
Tänään aamulla kuultua:
Poika heilutteli vaatetta johon kodinhoitaja tuumas että lopeta toi pöllyttäminen mutta hetken perästä sanoi minulle että sä voisit pöllyttää mua illalla.
Hetken hymyilin kunnes muistin mikä päivä tänään olikaan....
Meillä ei ole kyllä ollut tuota ongelmaa viimeaikoina, liittynee siihen että valitin asiasta pakkiksen parisuhdeongelmia osastolla ja heti parani tilanneOli se päivä mikä tahansa, näihin ei voi luottaa kyllä kertaakaan.

Toinen pannu menossa. Ja hyvää vauhtia menossa myös tuo jälkimmäinen.Päivän kolmas kahvi.
Ajattelin hukata tämän lauantain tekemättä mitään.
Minä onneksi selvisin eilen ihan vaan puhumalla ja rapsuttamalla. Tämä päivä vaikuttaakin sitten paljon heikommalta, mutta yritän selvitä @no-body tyyliin tiskaamalla ja imuroimalla. Vai hetkinen missäs se niistä puhui, olenko nähnyt unta vain?Meillä ei ole kyllä ollut tuota ongelmaa viimeaikoina, liittynee siihen että valitin asiasta pakkiksen parisuhdeongelmia osastolla ja heti parani tilanne![]()
Taitaa johtua siitä, että herrojen viestit on postattu off-topic ketjuun ketjun ajan 06-24 ulkopuolella? Itsekin luin herrojen syväluotaavat viestit aamulla, joten ette ole hallusinoineet.Mitähän tämä taas sekoilee. Sekä no-bodyn että gonzan viestejä on kadonnut jonnekin.