Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään aamulla kuultua:
Poika heilutteli vaatetta johon kodinhoitaja tuumas että lopeta toi pöllyttäminen mutta hetken perästä sanoi minulle että sä voisit pöllyttää mua illalla.
Hetken hymyilin kunnes muistin mikä päivä tänään olikaan....

Tänään aamulla kuultua:
Poika heilutteli vaatetta johon kodinhoitaja tuumas että lopeta toi pöllyttäminen mutta hetken perästä sanoi minulle että sä voisit pöllyttää mua illalla.
Oli se päivä mikä tahansa, näihin ei voi luottaa kyllä kertaakaan.

Tänään aamulla kuultua:

Paitsi jos asutte Merikarvialla. Siellä on Iltasanomien mukaan tänään virallinen peitonheilutuspäivä.

Meinasin tukehtua omaan sylkeeni kun selasin ensi viikon työvuoroja. Kahdessa paikassa samaan aikaan välimatkaa 500 kilsaa, ei vaan ilmiselvästi virhe tullut tai hyvin paska vitsi :D

E. Ja valkosta paskaa sataa taivaalta

Viimeksi muokattu:
Meillä ei ole kyllä ollut tuota ongelmaa viimeaikoina, liittynee siihen että valitin asiasta pakkiksen parisuhdeongelmia osastolla ja heti parani tilanne :)
Minä onneksi selvisin eilen ihan vaan puhumalla ja rapsuttamalla. Tämä päivä vaikuttaakin sitten paljon heikommalta, mutta yritän selvitä @no-body tyyliin tiskaamalla ja imuroimalla. Vai hetkinen missäs se niistä puhui, olenko nähnyt unta vain?

Back
Ylös Bottom