Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hiivasieni munissa, tsek. (ainakin oletan niin kun munat ei ole olleet väärissä paikoissa)
Kuinka kertoa vaimokkeelle, työn alla.
Kävin ihan salaa ostamassa canestenia ja pohdin voisinko jotenkin vierittää syyn ongelmasta hänelle mm. pakkaamalla tavarat valmiiksi ja syyttämällä että on tartuttanut minuun jonkun kaamean sukupuolitaudin? (hyökkäys on paras puolustus?)

Oikeastaan tässä oli surullisinta kun apteekin myyjä esitteli tuotetta minulle ja samaan aikaan raahusti hyllyn takaa todella kaunis&hyvärunkoinen nainen ja taisi saada päivän hymyt mun ongelmista joita en luonnollisesti ammattihenkilön kanssa ujostellut.
Niin ja mulla oli joskus ehken reilut 10 vuotta sitten kanssa mokoma, olen kai jotenkin herkkä saamaan moisia.

Ai sellainen voi tulla kikkeliinkin. Tämä uusi tieto minulle.
Hyvinkin voi. Ei valitettavasti omakohtaista kokemusta, ja onhan se harvinaisempaa. Jaxuhali narunpätkälle, suosittelen syyn vierittämistä naisen niskoille.

Mutta perkele, junassa jo istutaan puuduttavan oppariseminaarin jäljiltä. Vetäsin kostoksi chorizospydarin munalla ja seuraava toimintasuunnitelma: sohva, ja sen aloillaan pitäminen. Luojan kiitos on viikonloppu.

Tekemisen määrä: negatiivisen puolella. Mutta ei se mitään, koska viikonloppu!

Ajankuluksi: pakkauslista puuhasteltu ens viikon reissulle ja voimailutrikoot tilauksessa, hehee.

Joku 4 kg voisi vielä lähteä, niin oltais maalissa. Tai mikä nyt tuntuu sopivalta ja kuinka pitkään jaksaa elää nälässä.

Tänäänkin skippasin perjantaipullan. Oisin syönyt jos munkkia olisivat tarjonneet. Pulla, ei kiitos.

Legendaarinen makaronilaatikko, aurajuusto kuulemma toimii mutta käytin ihan normi oltermannia juustoraasteena. Alunperin piti hifistellä, mutta meh.

Hiivasieni munissa, tsek. (ainakin oletan niin kun munat ei ole olleet väärissä paikoissa)
Kuinka kertoa vaimokkeelle, työn alla.
Kävin ihan salaa ostamassa canestenia ja pohdin voisinko jotenkin vierittää syyn ongelmasta hänelle mm. pakkaamalla tavarat valmiiksi ja syyttämällä että on tartuttanut minuun jonkun kaamean sukupuolitaudin? (hyökkäys on paras puolustus?)
Kaveri nuoli hiivasta pillua ja sai hiivan suuhunsa. Kyllä me ääneen naurettiin...

Back
Ylös Bottom