Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Screenshot_20170316-203357.webp

#sätänä

eikö noilla nyt vielä päästele

muistaakseni omat henkilöauton renkaat on suunninpiirtein samoissa urasyvyyksissa, ja: aion vielä tämän kesän niillä pärjätä

Onko vaalee läiskä näytössä? Siellä paistaa taustavalo läpi, ee saa olla niin.

Itse vein viime HTC:n kyseisen vian takia takuuseen ja omalla kohdalla heillä toomii kyllä takuu vimosen päälle aina. Vaihtoivat uuden näyttöpanelin ja kummatkin kuoret +kyljen napit.

On muuten jännä, kun omassa kaveripiirissä HTC:n takuuta haukutaan. Itsellä ollut HTC nyt aikalailla 12 vuotta luurina ja aina takuu ollut viimesen päälle. Oonkin pohtinut että näkeekö ne mun historiani ja kiittää toimivalla takuulla :D Ekani ostin kesätyörahoilla, sillon näyttöä tökittiin vielä styluksella ja muilla kunteilla ei yhrelläkään ollut kosketusnäyttöä. Naureskelivat että mitä sillä tekee, näinpä.

eikö noilla nyt vielä päästele

muistaakseni omat henkilöauton renkaat on suunninpiirtein samoissa urasyvyyksissa, ja: aion vielä tämän kesän niillä pärjätä

Kyllähän niillä päästelis, siksi ne voisi joku, esim mösjöö @vokot ostaa pois.

Onko vaalee läiskä näytössä? Siellä paistaa taustavalo läpi, ee saa olla niin.

Näin juuri. Mustasta ei loista läpi, mutta kaikissa muissa väreissä loistaa läpi. En oikein hyväksy tuollaista helvetin kalliissa läppärissä.

On muuten jännä, kun omassa kaveripiirissä HTC:n takuuta haukutaan. Itsellä ollut HTC nyt aikalailla 12 vuotta luurina ja aina takuu ollut viimesen päälle. Oonkin pohtinut että näkeekö ne mun historiani ja kiittää toimivalla takuulla :D Ekani ostin kesätyörahoilla, sillon näyttöä tökittiin vielä styluksella ja muilla kunteilla ei yhrelläkään ollut kosketusnäyttöä. Naureskelivat että mitä sillä tekee, näinpä.

Jännää on myös se, että mulla on ollu Sämsyng nyt kans varmaan sen kymmenen vuotta. Takuuasioita: nolla. :p

valitettavasti,tarve:negative

investoin sitten, kun aika on kypsä, neljä uutta: kerralla

Takuuasioita:

edellinen takuussa käynyt taskupuhelimeni: benefon twin

se sielä sitten kävikin useita kertoja, oli melkomoinen pommi koko laitos: mutta huippukevyt

benefonin jälkeisiä huoltovapaita merkkejä henkilökohtaisessa käytössäni: ericsson, siemens, samsung, apple

Viimeksi muokattu:
Se on hyvä käyttää takuuhuollossa ja laittaa sen jälkeen myyntiin. Tulee myös seurattua jonkinverran puhe elin voorumeita, niin tietää mitä ominaisuuksia ei saisi olla.

Back
Ylös Bottom