Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä kuuntelin työmaalle polkupyöräillessä linnunlaulua

pikkulinnut lauloi

11:44

Olen itse selkeästi kroonisesti aamuväsynyt. Herääminen on aina perseestä, tapahtuipa se 5:30 tai 9:30.
Nooh, kyllä sitä jossain vaiheessa saa jäädä heräämttä. Aah sitä autuutta...eiku.

Olen itse selkeästi kroonisesti aamuväsynyt. Herääminen on aina perseestä, tapahtuipa se 5:30 tai 9:30.

Minä myös. Mutta en osaa kovin myöhäänkään nukkua enkä jaksa valvoa myöhään, jos ei ole pakko.

Minusta tuntuu, että Lapualla asuu vähän yksinkertaisia naisia. Osa on jopa ihan nättejä, mutta siihen se sitten jää. Ei mitään järjen jättiläisiä. (Olen myös itse vähän yksinkertainen, mutta se ei selity lapualaisuudella. Luojan kiitos.)

Tuota kroonista väsyä tuppaa olemaan. Itse toimin aamuisin melko tehokkaasti mutta jos pitkään joutuu heikoilla unilla olemaan niin se vaikuttaa.

Tehokkaat vartin tirsat opiskelijayhdistyksen sohvalla: positive. Luojalle kiitos näistä unenlahjoista.

Vartista ei tule kuin vihaiseksi.

Entisellä työmaalla tuli nuoruuden villeinä aikoina aamusella nukuttua vajaa tunti. Hommat käyntiin, nopea aamupala ja patjalle tai sohvalle pötköttään. Kello soittaan vähän ennen sitä, kun piti alkaa toiminta ja jos alkoi aiemmin niin työkaverit sit potki jalkoihin.

Nykyään onneksi jo osaa nukkua kotona öisin.

Minä olen pahin mahdollinen yhdistelmä, eli iltakukkuja ja aamuväsynyt unimäärästä riippumatta.
Sitten tietty kun jokusen yön saa nukkua kunnolla, illalla pysyykin hereillä vähän turhan pitkään. Tarttis olla semmonen liukuva vuorokausi.

Onks muuten pakkiksen mirkut ostanut jo kesäks sortseja a la:

tumblr_na7t3sly2h1sdwq5oo1_500.gif

Olen aika tasapuolisesti sekä aamu- että iltaväsynyt. Aina on hyvä hetki nukkua.

Ei tosin kovin turvalliset nämä unenlahjat. Porukoilla käydessä nukuin onnellisesti, vaikka oven takana eteiskäytävässä palohälytin huusi, ja kaikki muut siihen heräsi.

Tää ei meinaa millään pystyä valvomaan yli 22 ja herään aina ilman kelloa 5-6 aikaan jos menee myöhemmäksi niin joku on koittamassa pulssia onko se hengissä enää.
Tuli käytyä talvella idemmässä jolloin kello oli 5 tuntia aiemmassa ja ekana aamuna olin onnesta soikea kun heräsin 9.30 mutta pari päivää meni niin aloin herämään taas 6 aikaan.
Päättelinkin että mun vuorokausi on 22-23 tuntia 24 tunnin sijaan.

Ai niin, kevät on ihanaa kun siihen yhdistetään kurainen piha ja 40kg piskiä sekä valkoinen sohva...

Mielestäni aamut ovat parhaimpia hetkiä, heräämiseen menee 10-15 minuuttia. Mutta olen muutenkin huono nukkumaan työpäivisin nukun huonosti n. 4-5 h, vapaa päivänä nukun taas paljon paremmin tänäkin aamuna heräsin herätyskelloon, mutta koska oli vapaapäivä se meni aika nopeasti pois päältä ja jatkoin unia.

Ai niin, kevät on ihanaa kun siihen yhdistetään kurainen piha ja 40kg piskiä sekä valkoinen sohva...
Vielä kivempaa on ~100 kiloa koiraa 12 tassun muodossa.
Pakko noitten koivet ja mahat on pyyhkiä ja/tai pestä kunnolla joka ulkoilun jälkeen, vaikka sohvalle niillä ei oo asiaa, mutta matot ja päiväpeitto on valkoset :)

Vielä kivempaa on ~100 kiloa koiraa 12 tassun muodossa.
Pakko noitten koivet ja mahat on pyyhkiä ja/tai pestä kunnolla joka ulkoilun jälkeen, vaikka sohvalle niillä ei oo asiaa, mutta matot ja päiväpeitto on valkoset :)
Ennen oli meilläkin 8 tassua ja kun nuo innostu pihalla keskenään riehumaan niin kurasi toisensa kaikkialta, yksin ei toinen siihen pysty niin kuranmäärä on varmaan -75% aiemmasta.

Ei vittu kuntit. Se olis nyt kolmannet ylinopeussakot parin viikon sisään.

Pitääköhän mun viedä kortti ite pois, saako sillä alennusta?
oliko tolppa vai ihan livenä? Jos livenä niin kysyitkö poliisilta miksi ne täällä on, eikä hyysäämässä pakolaisia jos nillä olisi vaikka joku tarve? Itse kysyn aina kun tulee tilaisuus.

Back
Ylös Bottom