Deleted member 43228
11 h 46 min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen itse selkeästi kroonisesti aamuväsynyt. Herääminen on aina perseestä, tapahtuipa se 5:30 tai 9:30.
Vielä kivempaa on ~100 kiloa koiraa 12 tassun muodossa.Ai niin, kevät on ihanaa kun siihen yhdistetään kurainen piha ja 40kg piskiä sekä valkoinen sohva...

Ennen oli meilläkin 8 tassua ja kun nuo innostu pihalla keskenään riehumaan niin kurasi toisensa kaikkialta, yksin ei toinen siihen pysty niin kuranmäärä on varmaan -75% aiemmasta.Vielä kivempaa on ~100 kiloa koiraa 12 tassun muodossa.
Pakko noitten koivet ja mahat on pyyhkiä ja/tai pestä kunnolla joka ulkoilun jälkeen, vaikka sohvalle niillä ei oo asiaa, mutta matot ja päiväpeitto on valkoset![]()
Ai stana...nooh, mut oli se hyvä ottaa nyt alta pois, jos vaikka tulee pärräfiiliksiä, niin kivasti nollaantuu laskuri kesäksi.Ei vittu kuntit. Se olis nyt kolmannet ylinopeussakot parin viikon sisään.
Pitääköhän mun viedä kortti ite pois, saako sillä alennusta?
oliko tolppa vai ihan livenä? Jos livenä niin kysyitkö poliisilta miksi ne täällä on, eikä hyysäämässä pakolaisia jos nillä olisi vaikka joku tarve? Itse kysyn aina kun tulee tilaisuus.Ei vittu kuntit. Se olis nyt kolmannet ylinopeussakot parin viikon sisään.
Pitääköhän mun viedä kortti ite pois, saako sillä alennusta?