Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tumblr_ogkl3h4X0i1v5cmxco1_400.gif

Kesäloma, enää reilu kolme kuukautta.

Syöminen on mulle hassusti asia, mitä on kiva toteuttaa mieluiten joko omassa rauhassa tai vaihtoehtoisesti kumppanin kanssa sohvalla jonkun hyvän sarjan tai leffan pyöriessä (volat tarpeeks kovalla). Työkaverin täytellessä astiakaappia oman pään yläpuolella tai raatopakastimen tyhjennys 2 metrin päässä, kun posket pulleena yrität jauhaa samaa riisiä ja jauhelihaa kuin kaikki muutkin viikonpäivät (koska olet helvetin laiska kokki) tai edes jutteleminen melkein mistä tahansa aiheesta, kun aikaa syömiseen on kuusi ja puoli minuuttia, toi loma-ajatuksia mieleen. Vaikken mitään muuta tekis lomalla, niin ainakin voin syödä rauhassa sohvalla. Riisiä ja jauhelihaa. Mmmm. Yhtään ei tunnu siltä, ettäkö edellisestä yli kahden päivän lomasta ois muutama kuukausi aikaa.

Kahden viikon päästä puolen viikon ennakkoloma, sitä odotellessa.

Monta koiraa jo löytyy ?

Kaksi koiraa ja kaksi pohdinnan aihetta :D Oon joskus muka vannonut että haluan olla hetken ilman koiria kun nykyisistä aika jättää, ja toisekseen, että miten vanhat leidit sulattaisivat pikku-uroksen, joka tulisi kuitenkin jossain vaiheessa matkaamaan mun matkassa enemmän...

Kaksi koiraa ja kaksi pohdinnan aihetta :D Oon joskus muka vannonut että haluan olla hetken ilman koiria kun nykyisistä aika jättää, ja toisekseen, että miten vanhat leidit sulattaisivat pikku-uroksen, joka tulisi kuitenkin jossain vaiheessa matkaamaan mun matkassa enemmän...
No mut kato otat sit sen verran isomman rodun koiran, että elinajanodote on pienempi ja täten eka on hoidettu :) Ainakin empiiristen havaintojen mukaan nuori uros otetaan avosylin vastaan, vanhempana sitten uros koittaa liehitellä narttuja ja niitä ei välttämättä paskaakaan kiinnosta, kun on niitten ottolapsi.

T: Kolmen koiran kerholainen

Kyllähän se kunnon riista olis mielessä myös, mutta nyt tuntuu että mikä tahansa kelpaisi tän makaronimössön sijaan. Olisi niin paljon kaikkia hyviä ruokia mitä laittaa, mutta reilu 2 vuotta painettu makaronilla ja jauhelihalla.

Praha... Ai että, pitäiskö ottaa ja lähteä vaikka jollekin nujuleirille sinne syksyllä opparin jälkeen. Viime syksynä tuli vaan syötyä ja syötyä (juomien kera), eikä maksanut mitään. Pihvejä, ribsejä, muhennoksia...

Miten voi jumalauta olla ihan joka ikisessä lihaksessa taas domsit? Eilen makasin sohvalla niin reporankana että akka pohti jo tuovansa rapean peiton ja jättävän siihen nukkumaan. Vielä pitäis jostain kaivaa energiat lukkopainiin, viikonloppuna vois ottaa vähä rennommin.

Oivoi, koskakohan sitä on syönyt oikeasti hyvän pihvin...

syksyllä @kabacka

hamburililainen jauhelihapihvillä

onko yksikään kenjun imisistä maistanut imisenlihaa

Back
Ylös Bottom